شاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

دنبال کردن اهداف پشت پرده اصلاحات با مطرح کردن کانديداتوري خاتمي

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان با وجود اينکه از اعمال خاتمي در جريان فتنه 88 اطلاع دارند مجددا کانديداتوري وي را مطرح مي‌کنند تا اهداف پشت پرده خود را پيش ببرد.

صديقه شاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به نقش فعال خاتمي در جريان فتنه 88 و احتمال رد صلاحيت شدن وي از سوي شوراي نگهبان اشاره کرد و درباره دلايل اصرار جريان اصلاحات براي کانديداتوري خاتمي، اظهار داشت: در جريان اصلاحات شاخص‌تر از خاتمي فردي براي کانديداتوري در انتخابات آتي وجود ندارد و اصلاح طلبان با مطرح کردن کانديداتوري قصد محک زدن افکار عمومي را دارند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: خاتمي صحنه‌گردان فتنه 88 بود و  در ميان مردم جايگاه قابل قبولي ندارد.

وي با بيان اينکه حافظه تاريخي مردم اعمال براندازانه خاتمي در فتنه 88 را از ياد نبرده است، تصريح کرد: خاتمي به مردم خيانت کرد و اصلاح طلباني که به دنبال مطرح کردن کانديداتوري خاتمي هستند اهداف پشت پرده خود را پيش مي‌برند.

شاکري ادامه داد:‌ فتنه‌گران در ايام محرم الحرام و سوگواري سالار شهدا اباعبدالله حسين(ع) به جاي عزاداري، شادي و پاي‌کوبي کردند لذا ايام عاشورا و تاسوعاي حسيني خاطرات تلخ آن روزها را در ذهن مردم زنده مي‌کند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان فتنه‌گر در ذهن مردم جايي ندارد و کانديداي آنان نيز با اقبال عمومي روبرو نخواهند شد.

انتهاي پبام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار