رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي گلستان استفاده از پوشش نيروي انتظامي يا مأمورين دولتي را يكي از شيوه هاي مرسوم سارقان عنوان كرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خري پليس ،سرهنگ "بيژن كريمي" گفت: سرقت تحت پوشش مأموران انتظامي يكي از شيوه هاي جديد سارقان در رسيدن به اميال پليدشان است.
 وي گفت: متأسفانه به دليل بي توجهي برخي از شهروندان گاهاً خسارات جاني و مالي به آنان وارد مي شود كه لازم است مراقبت هاي لازم در اين خصوص بعمل آمورند. 
وي به منظور پيشگيري از اينگونه جرائم به شهروندان توصيه كرد چنانچه فردي در تحت پوشش مأمور نيروي انتظامي درب منازل و يا محل كسب و كار مراجعه كرد حتماً از وي كارت شناسايي را خواسته و مندرجات روي كارت را دقيقاً بررسي كنند. 
سرهنگ كريمي همچنين گفت: مأموران علاوه بر داشتن كارت شناسايي، براي ورود به منزل بايستي حكم قضايي ورود به منزل با مشخصات و نشاني را داشته باشند.
وي به شهروندان توصيه كرد از افراد مشكوك شماره تلفن يگان و مقر آنها را خواسته و قبل از پاسخگويي به آنها مراتب را از طريق شماره تلفن كلانتري محل پيگيري كنند. 
رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي گلستان در پايان از شهروندان خواست در صورتيكه افراد تحت پوشش مأموران انتظامي مراجعه و به صورت غير متعارف برخورد كردند مراتب را به پليس 110 گزارش كنند./ف
برچسب ها: سارقان ، مأمور ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار