سینمای آمریکا به زودی شاهد اکران 3 فیلم خواهند بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سینماهای آمریکا به زودی شاهد اکران سه فیلم در ژانرهای مختلف درام، هیجان و تاریخی خواهد بود.

این سه فیلم عبارتند از:

 

28Hotel Rooms

یک رمان‌نویس و یک حسابدار در سفری کاری همدیگر را ملاقات می‌کنند و این ملاقات به سمتی پیش می‌رود که رابطه‌‎های کنونی خود را به خطر می‌اندازند. این فیلم اولین فیلم بلند «مت راس» به عنوان کارگردان است. کسی که قبلا به عنوان بازیگر نقش مکمل و فرعی می‌دیدیم. دو بازیگر اصلی فیلم «مری آیلند» و «کریس مسینا» هستند. این فیلم در ژانر درام ساخته شده است.

 

In Their Skin

خانواده هیوز بعد از مرگ دختر کوچکشان به خارج از شهر پناه می‌برند تا کمی به زندگی عادی برگردند اما روبرو شدن با یک مرد عجیب آن‌ها را دچار مشکل تازه‌ای می‌کند. «سلما بلیر»، «جاشوا کلوز» و «جیمز دی‌آر‌سی» بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. «جرمی پاور» کارگردانی این نمایش را برعهده دارد. این فیلم در ژانر ترس و هیجان ساخته شده است.

 

Lincoln

وقتی هنوز جنگ داخلی آمریکا ادامه دارد و هر روز اوضاع وخیم‌تر می‌شود رئیس‌جمهور آبراهام لینکولن تمام عزمش را جزم می‌کند تا نه تنها جلوی این کشتار را بگیرد بلکه با کابینه سر آزادسازی برده‌ها هم در می‌افتد. کارگردان افسانه‌ای سینما «استیون اسپیلبرگ» فیلم را کارگردانی کرده است تا این سومین فیلم بلند او در این 2 سال اخیر باشد. در این فیلم «دنیل دی لوئیز» با یک گریم سنگین و خوب نقش آبراهام لینکولن را بازی می‌کند و «سالی فیلد» و «تامی لی‌جونز» به عنوان نقش مکمل او را همراهی می‌کنند. این فیلم در ژآنر تاریخی ساخته شده است.

 

برچسب ها: فیلم ، تازه ، سینما ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.