مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از آغاز عملیات اجرایی پروژه درمانگاه جراحی های محدود و دی کلینیک جلفا در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نجفی با بیان اینکه این مجموعه درمانی در 4 طبقه احداث می شود گفت: این پروژه با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی بخش خصوصی در جلفا احداث می شود.

وی افزود: با پايان این طرح بیماران نیازمند به جراحی های سرپایی اورژانسی مداوا شده و برای جراحی های تخصصی و طی دوره های بستری به مراکز درمانی مرکز استان انتقال می یابند.

وی ادامه داد: با توجه به مراجعه گردشگران کشورهای همجوار به مرکز استان آذربایجان شرقی و استانهای همجوار برای امور درمانی و جراحی، احداث این کلینیک در نقطه مرزی می تواند تاثیر بسیاری در ارائه خدمات مناسب گردشگری سلامت داشته باشد.

نجفی همچین تضمین سلامت سرمایه گذران را یکی از مهمترین لازمه های جلب رضایت سرمایه گذاران و توسعه تولید و اشتغال در منطقه عنوان کرد و گفت: متاسفانه شهر جلفا و منطقه مرزی ارس از امکانات و تجهیزات مناسب پزشکی برخوردار نیست و ایجاد این مجموعه درمانی که با سرمایه گذاری تنی چند از فعالان باسابقه پزشکی استان انجام می شود می تواند زیرساخت مناسبی برای ارائه خدمات به مردم بومی و سرمایه گذاران منطقه باشد./ب

 

برچسب ها: آغاز ، احداث ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.