در پی خودکشی زنی در اسپانیا که بانک قرار بود خانه اش را مصادره کند صدها نفر از مردم اسپانیا عصر جمعه در مادرید تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تظاهرات دیگری در خیابانهای شهر بارکالدو در منطقه باسک که به گفته پلیس یک زن پنجاه و سه ساله در پی دریافت حکم تخلیه منزلش از بانک اقدام به خوکشی کرده بود برپا شد.
شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهایی را علیه نظام بانکی در اسپانیا سر دادند و گفتند بانک ها که با کمک دولت به فعالیت خود ادامه می دهند همچنان به صدور حکم تخلیه برای صاحبان املاک که بیکاری و بحران اقتصادی آنها را تهدید می کند اقدام می کنند.
دو هفته پیش نیز یک مرد پنجاه و سه ساله اسپانیایی در شهر گرانادا در جنوب اسپانیا هنگام مراجعه ماموران برای تخلیه خانه اش به علت بدهی به بانک اقدام به خودکشی کرده بود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید ، اعتراضات مردمی در اسپانیا گسترد شده است و اسپانیایی های معترض به اعتراضات خود در برابر بانک های این کشور ادامه دهند. معترضان می گویند در حالی که این بانک ها با مالیات و پول های شهروندان اسپانیایی نجات یافتند ولی همچنان به اخراج شهروندانی که قادر نیستند بدهی های خود را بپردازند ادامه می دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار