هفته دوم و سوم دور برگشت لیگ تکواندو دسته یک جوانان و بزرگسالان بانوان جام کوثر جمعه 19 آبان در خانه تکواندو تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: درهفته دوم این رقابت ها هیئت مازندران پنج بر سه مغلوب دانشگاه آزاد اسلامی شد، هیئت قزوین و آموزشگاه مژدهی رشت به تساوی چهار به چهار رسیدند، سایپا هفت بر یک هیئت کاشان را برد و خودران وفا هشت بر صفر از سد هیئت اصفهان گذشت.

در هفته سوم نیز خودران وفا هفت به یک دانشگاه آزاد را برد، مژدهی پنج بر سه کاشان را مغلوب کرد، سایپا هشت بر صفر هیئت اصفهان را از پیش رو برداشت و هیئت مازندران وهیئت قزوین به تساوی چهار به چهار رسیدند.

در جدول رده بندی مسابقات تیم های خودران وفا با سی امتیاز، سایپا با 27 امتیاز، دانشگاه آزاد اسلامی با 17 امتیاز و هیئت قزوین با 13 امتیاز در مکان های اول تا چهارم قرار دارند.
در بخش بهترین ها نیز زهرا صمدیان از البرز و مریم کربلایی مقدم از مازندران به عنوان بهترین داوران، مهناز قره گوزلو از سایپا و مژگان مهدوی ساداتی از هیئت مازندران به عنوان بهترین سرپرستان، مریم آذرمهر از خودران وفا و مینو مداح از سایپا به عنوان بهترین مربیان و نیان شاه محمدی از هیئت قزوین و ساناز بحری از هیئت مازندران به عنوان بهترین بازیکنان انتخاب شدند.
برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار