شورای هماهنگی هیئت مدیره جامعه هتلداران، مهمانپذیرداران و واحدهای پذیرایی دراستان گلستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، قربان عباسی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: شورای هماهنگی تاسیسات گردشگری این استان طی جلسه ای، مسائل و مشکلات تاسیسات گردشگری و همچنین نظارت بر نحوه ارائه خدمات و کیفی سازی خدمات به گردشگران و استانداردسازی تاسیسات گردشگری و مرمت و بهسازی تاسیسات گردشگری را بررسی کرد.

وی افزود: آموزش واحدها و برنامه ریزی هرچه بیشتردر رونق توسعه صنعت گردشگری با آسیب شناسی دقیق و تعامل جهت رفع موانع و مشکلات از دیگر برنامه های پیگیری شده در این شورای هماهنگی است.

عباسی درادامه خاطرنشان کرد: حمایت از بهره بردارن تاسیسات گردشگری و امکان سنجی و ظرفیت سنجی و حمایت از بهره برداران در نحوه ایجاد تاسیسات گردشگری، استانداردسازی و برگزاری دوره آموزش بازاریابی و تبلیغات و همچنین تشکیل کارگروه جهت سازماندهی واحدهای غیرمجاز از دیگر مواردی است که دراین شورا مطرح و مصوب شده است.

وی ادامه داد: حمایت از مهمانپذیرداران در فصول غیرپیک و هماهنگی های لازم جهت پذیرش دانشجو با هماهنگی جامعه پانسیون داران و دستگاه ها و ارگان ها از دیگر مواردی است که دراین شورا عنوان شد.

عباسی درپایان برپایی جلسات شورای هماهنگی جوامع تاسیسات گردشگری استان را درپیشبرد اهداف توسعه صنعت گردشگری گلستان موثر دانست و اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های مداوم این شورای هماهنگی و تعامل و همکاری جوامع و تاسیسات گردشگری این استان همچنین حمایت های مسئولان استانی، گام های موثری جهت جذب گردشگرو درآمدزایی منطقه ایجاد شود./س

برچسب ها: گردشگری ، جوامع ، هماهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.