عمادرضا در حالی برای حضور در استقلال آماده می شود که مشخص نیست وی قرار است در این تیم به جای کدام یک از اعضای این تیم قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عماد رضا در حالی با آبی ها به توافق رسید که قرار است، نام چند بازیکن از فهرست این تیم خارج شود و در نهایت این بازیکن در ترکیب تیم به میدان برود، اما پیش از این صحبت از جانشینی میلاد میداودی در استقلال بود اما آبی ها در این خصوص عجله ای ندارند و عنوان شده است عمادرضا، قرار است جانشین بازیکن دیگری شود که جدایی اش از تیم قطعی است.

گفتنی است، در حالیکه رودریگو توزی هنوز با این تیم تسویه حساب نکرده است و وضعیت نامشخصی دارد، آبی ها مدعی شدند که وی قرار نیست در استقلال فعالیت داشته و حضور وی در این تیم به اتمام رسیده است زیرا توزی بدون هیچ گونه مشکل تمرینات را ترک کرده و راهی کشورش شده است و مسائل و حواشی را برای تیم رقم زده است که عامل اصلی جدایی وی از ترکیب و تمرینات تیم است.

شایان ذکر است، آبی ها قصد حفظ این بازیکن را داشته اما پس از حاشیه سازی و درخواست های این بازیکن اعلام کردند به وی نیازی ندارند و در حال حاضر نیز در تلاش هستند تا با خارج کردن نام توزی از فهرست نهایی استقلال نام عمادرضا را به جای وی در لیست قرار دهند تا وی  جانشین توزی باشد.

 پیغام سرمربی استقلال به هافبک قرمزها
اعضای تیم استقلال قصد جذب یک هافبک را دارند و در این میان دو گزینه مورد نظر اعضای این تیم است، میلاد زنيد پور از سپاهان و مهدی نظری از فجر سپاسی، اما در این خصوص آبی ها به توافق نهایی نرسیدند و حضور این دو بازیکن در حال حاضر منتفی است.

بر اساس این گزارش، آبی ها از اواسط فصل به هر گزینه ای اندیشیدند دچار مشکلات بسیار زیادی شدند و در نهایت اعلام داشتند که از جذب زیندپور و نظری در حال حاضر منصرف شدند و گزینه های دیگر را مورد بررسی کامل قرار می دهند تا در صورتی که وضعیت برای جذب آن ها ایده آل بود، مسئولان وارد ماجرا شده و قرارداد نهایی را امضا کنند.

لازم به ذکر است، صحبت از حضور محمد نوری در تیم استقلال است، هافبک پرسپولیس که گفته می شود سرمربی این تیم مدت هاست که برای حضور این بازیکن در تیمش منتظر پایان نیم فصل است، اما در این خصوص هیچ بحثی در پرسپولیس وجود ندارد و مربیان این تیم قصد فروش نوری را ندارند، آبی ها در ابتدا در خصوص تعویض وی با ساموئل بحث هایی را مطرح کردند اما در حال حاضر امیر قلعه نوعی حاضر به فروش ساموئل نیست و اعلام کرده است که در صورت نیاز به یک بازیکن قرمزها، تنها به حضور آن مهره در تیمش می اندیشد و بازیکنی را از تیم خود به قرمزها نمی دهد.

گفته می شود قرار شده چند بازیکن استقلال که در اردوی تیم ملی حضور، صحبت را با این هافبک انجام دهند و پس از آن گزارش را به سرمربی تیم ارائه دهند، اما این حرف و حدیث در حالی است که به نظر می رسد، قرار نیست دو تیم بازیکنی را به یکدیگر بفروشند حتی اگر قلعه نوعی خواستار نوری باشد.

نظری جویباری بدون سمت در باشگاه استقلال
علی نظری جویباری، مدت بسیار  حواشی را به عنوان معاون اول علی فتح الله زاده مدیر عامل تیم در باشگاه سپری کرد، اما این همکاری بدلیل مشکلات موجود قطع شد، اما در حال حاضر، این مقام مسئول سابق در باشگاه حاضر شده است تا شایعاتی در این مورد مطرح شود.

بر اساس این گزارش، علی  جویباری با امیر قلعه نوعی دوست است و بدلیل حضور و همراهی امیر قلعه نوعی در مراسم ختم مادرش در تمرینات و باشگاه استقلال حاضر شد اما عنوان می شود، قرار است وی به باشگاه بازگشته و به عنوان یک مقام مسئول این تیم را به مانند سابق همراهی کند، اما این حرف و حدیث در حال حاضر رد شده است و مسئولان عنوان کردند قرار نیست همکاری مجدد مابین وی و باشگاه استقلال انجام بپذیرد، اما از آنجا که جدایی وی از تیم بسیار بی سر و صدا بود و حتی اعلام نشد که دلیل این قطع همکاری چه بوده، صحبت از بازگشت وی به تیم نیز می تواند بدون حرف و حدیث و سر و صدا باشد.

گفتنی است، اینکه وی به همراه امیری در باشگاه استقلال به عنوان دو معاون مدیر عامل تیم فعالیت داشتند اما پس از گذشت مدتی نظری از تیم جدا شد، البته در این مورد حرف و حدیث بسیاری مطرح شد که به فصل نقل و انتقالات مربوط بود، اما پس از آغاز لیگ این مباحث کمرنگ شد.

ممنوعیت جذب بازیکن به جای فریدون زندی
اعضای تیم استقلال چند ماه پیش با جدایی فریدون زندی از این تیم موافقت کردند تا این هافبک اولین بازیکن جدا شده استقلال در پست میانی آبی ها باشد، اما پس از جدایی وی مشخص شد که آبی ها برای جذب بازیکن به جای وی با ممنوعیت هایی روبرو هستند که شرایط را برای این تیم با تغییراتی روبرو کرد.

بر اساس این گزارش، آبی ها با جدایی زندی و حضورش در لیگ قطر موافقت کردند اما این در حالیست که آبی ها تصور نداشتند که این بازیکن از جمع آبی ها جدا می شود و استقلال تنها یک بازیکن خود را از دست می دهد زیرا اعضای این تیم نمی توانند به جای این بازیکن، بازیکن دیگری را جذب کنند زیرا قوانین سازمان لیگ این فرصت را به استقلالی ها نمی دهد، از طرفی آبی ها برای دو ارائه رضایتنامه این بازیکن مبلغ قابل توجه و زیادی را دریافت نکردند و به این دلیل شرایط برای استقلال تغییر کرده است.

گفتنی است، اعضای این تیم تصور داشتند که پس از جدایی زندی، می توانند با یک بازیکن وارد مذاکره شوند تا جانشینی این بازیکن شود اما این اتفاق رخ نداده است و استقلال تنها هافبک خود را از دست داد، این در حالی است که پس از جدایی توزی از استقلال وضعیت سخت تر نیز شد زیرا آبی ها در یک فصل دو هافبک خود را از دست دادند، زندی از ابتدای فصل جزء نفرات اصلی تیم استقلال بود و توزی نیز هافبک اصلی آبی ها بود که حتی برای این تیم گل نیز به ثمر رساند، اما در نهایت، شرایط به گونه ای پیش می رود که استقلال یک مهره سوخته دارد و جای زندی در این تیم خالی است، از طرفی اعضای این باشگاه برای جذب هافبک جدید دچار مشکلات بسیار زیادی هستند زیرا بازیکنان داخلی که مدنظر مربیان استقلال و تیم هایشان به حضور آن ها نیازمندند، به این دلیل مشکلات چند برابر شده است.

رحمتی از نیم فصل به ترکیب اضافه می شود
با اینکه اعلام شده بود کیانوش رحمتی، هافبک تیم استقلال قرار است از بازی های نیم فصل اول به ترکیب این تیم اضافه شود و آبی ها را همراهی کند، اما تغییراتی در نحوه تمرینات این بازیکن و شرایط وی ایجاد شده است که مانع از این اقدام شده است.

بر اساس این گزارش، کیانوش رحمتی مدت هاست که تمریناتی اختصاصی خود را دنبال می کند، تا هر چه سریعتر بتواند به ترکیب آبی ها قرار بگیرد و این تیم را همراهی کند، اما شرایط ایده آل برای وی مهیا نیست، زیرا این بازیکن در صورتی که در ترکیب تیم قرار بگیرد احتمال اینکه با مشکلات جدی روبرو شود وجود دارد.

شایان ذکر است، این بازیکن پس از مشورت با مربیان و پزشکان تیم استقلال اعلام کرده است که در نیم فصل دوم قرار نیست که در ترکیب استقلال به میدان برود و قرار است که خود را برای ادامه بازی ها در نیم فصل دوم آماده کند.
شایان ذکر است، در حالیکه استقلال در خط میانی با شرایط خاصی روبروست و هافبک های اصلی خود را از دست داده است، اما این بازیکن، نیز قرار نیست به این تازگی با شرایط ایده آل بتواند تیم را همراهی کند، زیرا وی نیز به مانند جباری برای نیم فصل دوم آماده می شود./مح
برچسب ها: قصد ، حفظ ، هافبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار