رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: هيئتي از اين کميسيون طي سفري 2 روزه، وضعيت امنيتي استان سيستان و بلوچستان را بررسي مي‌کند.

علاء‌الدين بروجردي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از سفر هيئتي از کميسيون امنيت‌ ملي و سياست‌ خارجي مجلس به استان سيستان و بلوچستان خبر داد و گفت: اين هيئت در قالب سفرهاي استاني کميسيون امنيت‌ ملي طي سفري 2 روزه، وضعيت امنيتي سيستان و بلوچستان را بررسي خواهد کرد.

وي افزود: از آنجايي که استان سيستان و بلوچستان مرزهاي طولاني با 2 کشور ناامن پاکستان و افغانستان دارد، بحث امنيتي آن بيش از پيش مهم بوده و بايد مورد توجه قرار بگيرد.

رئيس کميسيون امنيت‌ ملي و سياست‌ خارجي مجلس با بيان اينکه وضعيت امنيتي استان سيستان و بلوچستان چندان مطلوب نيست، تصريح كرد: وجود گروهک‌هاي تروريستي در خاک کشورهاي مجاور استان به اين امر دامن زده است.

بروجردي خاطرنشان کرد: در اين سفر، نقاط ضعف و قوت حوزه امنيتي استان سيستان و بلوچستان بررسي شده و راهکارهايي در نظر گرفته خواهد شد.

وي افزود: نهادهاي امنيتي مربوطه که در اين استان مستقر هستند، وظايف خود را به خوبي انجام مي‌دهند ولي بايد بيش از پيش وضعيت امنيتي سيستان و بلوچستان مورد توجه قرار بگيرد.
انتهاي‌پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار