کارشناسان بیمه از پرداخت خسارت به طوفان زدگان در سواحل نیویورک آمریکا خودداری می کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، به نظر می رسد مشکل بدی آب و هوا برای ساکنان منطقه ساحلی استاتِن آیلند نیویورک، پایانی ندارد. در ابتدا طوفان سندی، بخش های وسیعی از ایالات شمال شرق آمریکا را در هم نوردید و به خانه ها خسارت وارد کرد و اکنون نیز طوفان نوریستِر منجر به افزایش سرما و رطوبت هوا در این منطقه شده است. کارول دیاز، یکی از مردم محلی می گوید هنوز نمی تواند آنچه را که برایش رخ داده، باور کند. دیاز می گوید انگار توهم است. یک روز از خواب بیدار می شوی و همه چیز روبراه است و لحظه ای بعد به خودت می آیی و می بینی همه این حوادث برایت رخ داده است و دیگر جایی برای زندگی نداری. واقعاً ویران کننده است.
گروهی از موتورسواران محلی در استاتن آیلند موسوم به هالود سانز هم اکنون به یاری طوفان زدگان شتافته و در بین آنها مواد غذایی توزیع می کنند. با این وجود، نیروهای داوطلب می گویند اقدامات بیشتری باید صورت بگیرد. دونا گرازیانو می گوید اوضاع در استاتن آیلند، کانی آیلند بریزی پوینت آشفته است. منظورم این است که می توانم چندین منطقه را برای شما نام ببرم که فراموش شده اند. تا جایی که می دانم در کانی آیلند نیز کسی (برای امدادرسانی) نیست. مناطق زیادی هستند که فراموش شده اند.
مارک آنتونی سیدا، شهروند دیگری که در زمان طوفان کاترینا به یاری مردم شتافته بود، در زمان طوفان سندی نیز همان کار را انجام می دهد. سیدا می گوید از زمان طوفان کاترینا تا الان، شرکت های بیمه تمام راه های در رو را یافته اند و می دانند چگونه به شما بگویند که متأسفیم، این شامل بیمه نمی شود. آنها از شما می پرسند آیا خسارت بر اثر طوفان بوده؟ آیا خسارت بر اثر سیل وارد شده یا اینکه طوفان عامل آن بوده است و هزاران سوال دیگر. نهایتاً نیز می گوید شما بیمه سیل دارید، اما در مقابل طوفان بیمه نشده اید و نمی توانیم به شما غرامت بدهیم. پس دولت کجا است تا مسئله را برای مردم روشن کند، تا آنها بدانند پول بیمه را برای چه می پردازند.
کارشناسان بیمه آمریکا نیز می گویند طوفان نوریستر سبب شده است تا بحث های طولانی بر سر آنکه چه خساراتی را بیمه باید پرداخت کند، پیچیده تر شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار