معاون نيروي انساني ناجا ، رسيدگي ويژه به منزلت و معيشت ماموران انتظامي را از دغدغه هاي اصلي مسئولان ناجا عنوان کرد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، " سردار محمد علي آخوندي " معاون نيروي انساني ناجا ، به همراه تعدادي از مديران زير مجموعه خود با حضور در ستاد انتظامي کهگيلويه و بويراحمد با برگزاري جلسه ارتباط مستقيم به بررسي مسائل و مشکلات کارکنان انتظامي سه استان کهگيلويه و بويراحمد ، فارس و بوشهر پرداخت.
وي گفت : با ارزش ترين منابع هر سازمان و نهادي، نيروي انساني آن است و راز موفقيت در مأموريت ها ، شناخت منابع انساني ، ايجاد رابطه با نيروي انساني و بر انگيختن و بالا بردن انگيزه در بين كاركنان است.
اين مقام انتظامي تصريح کرد : ناجا با تلاش هدفمند و متمرکز خود، اقدامات ارزشمندي را در خصوص تامين رفاه و معيشت کارکنان در دستور کار قرار داده است که مي‌بايست اين روند به صورت منسجم و با هماهنگي بيشتر استمرار يابد.
وي  خطاب به کارکنان نيروي انتظامي اضافه کرد: مسئولان ناجا، ارزش جايگاه خدمت شما را مي دانند و معتقديم عزت و سربلندي شما برگرفته از نظام جمهوري اسلامي است و حتماً در جهت سرافرازي نظام خدمت خواهيد كرد.
سردار آخوندي، با ارزش ترين منابع هر سازمان يا نهادي، نيروي انساني آن سازمان مي باشد که براي نگهداري و حفظ اين منبع از هيچ کوششي نبايد دريغ کرد که يکي از راهها حفظ و توان افزايي منابع انساني، آموزش کارکنان است که نيروي انتظامي اين مهم را مورد توجه جدي خود قرار داده است.
معاون نيروي انساني ناجا توجه به ميعشت، مسائل و مشكلات روحي و رواني و شغلي را در تقويت روحيه و انگيزه كاركنان بسيار مهم دانست و گفت : افزايش وام مسکن به صورت چشم گير، ارائه تسهيلات گوناگون در قالب وام هاي فرماندهي، وديعه مسکن، ارائه خدمات مختلف در قالب طرح هاي حکمت، سرمايه گذاري پرسنل در قالب ارائه سهام گل ياس و قوامين و ... در افزايش روحيه و توان كاري كاركنان بسيار تأثير گذار بوده است .
وي توجه به تخصص و حرفه گرايي را از جمله راهبردهاي اساسي در پذيرش و جذب نيروي انساني در سازمان ها دانست و گفت: اين مهم در نيروي انتظامي نيز با هدف ارتقاء سطح كيفي جذب در حال پيگيري است و در گزينش و استخدام نيروهاي جديدالورود به آن توجه مي شود./ف
برچسب ها: آسایش ، رفاه ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار