نیروهای امنیتی سوریه در یکی از مناطق حلب شماری از تروریست ها از جمله یک تبعه عربستان سعودی را به هلاکت رساندند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، نیروهای ارتش سوریه امروز چند عملیات در این شهر و حومه آن انجام داد. در منطقه حریتان دو عملیات اجرا شد. نیروهای امنیتی سوریه در این عملیات سه خودروی مجهز به سلاح های سنگین و همچنین سه خودروی زرهی را منهدم کردند. نیروهای امنیتی سوریه همچنین محل تجمع تروریست های مزدور را هدف قرار دادند و آنها را کشته و زخمی کردند. اسامه عبدالرزاق الخالد بن قاسم یکی از تروریست های کشته شده ، است. این شخص تبعه عربستان و از اعضای القاعده است.

از سوی دیگر یگانی از نیروهای مسلح سوریه دهها نفر از تروریست ها را در منطقه حندرات به هلاکت رساندند. این تروریست ها قصد داشتند به یک مرکز نظامی حمله کنند. نیروهای امنیتی سوریه همچنین چهار خودروی مجهز به تیربار و سلاح های سنگین را منهدم کردند.

خبرنگار این شبکه افزود : یگانی از نیروهای مسلح سوریه مخفیگاه تروریست ها را در روستای مقبل در شرق منطقه المسلمیه هدف قرار دادند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند و خودروی مجهز به سلاح ضد هوایی را منهدم کردند.

از سوی دیگر یگانی از نیروهای مسلح سوریه با اعضای یک گروه تروریستی مسلح نزدیک یک مرکز فرهنگی در منطقه اخترین درگیر شدند و هشت نفر از سران جبهه تروریستی النصره را به هلاکت رساندند.

خبرنگار این شبکه به چند عملیات نیروهای سوریه در منطقه الیرمون اشاره کرد و گفت : در این عملیات دهها نفر از تروریست ها کشته شدند و تعدادی از خودروهای آنها منهدم شد.

نیروهای امنیتی سوریه شماری از تروریست ها را در حومه دمشق ، حمص و درعا به هلاکت رساندند و موشک های ساخت رژیم صهیونیستی و آمریکا کشف کردند.

در تحولی دیگر، یگانی از نیروهای مسلح سوریه با اعضای یک گروه تروریستی مسلح نزدیک مسجد الشافعی در استان حرستا در ریف دمشق درگیر شدند. یک منبع مسئول سوری گفت در این درگیری همه اعضای این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند. احمد حسین قاسم ملقب به ابو محمود رهبر این گروه و یکی از تروریست ها به نام فوزی شامی نیز در این درگیری کشته شدند.

یگان دیگری از نیروهای مسلح سوریه با تروریست ها در منطقه ای بین مسجد صلاح الدین و مسجد المحمدی در حرستا درگیر شدند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند. همچنین یگانی از نیروهای مسلح سوریه در منطقه داریا با اعضای یک گروه تروریستی درگیر شدند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند. تروریست ها سلاح های مختلفی از جمله خمپاره در اختیار داشتند و بی هدف به مناطق مسکونی تیراندازی می کردند.

برچسب ها: سوریه ، امنیت ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار