معاون اول قوه قضاییه گفت: افرادی که از طریق وزارت اطلاعات به عنوان اخلالگران ارزی به دستگاه قضایی معرفی شده بودند، دستگیر شده و تحقیقات از آنان در حال انجام است.


به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه برگزاری همایش سالانه سخنرانان  برجسته کشور در  قم  گفت : افرادی که از طریق وزارت اطلاعات به عنوان اخلالگران ارزی به دستگاه قضایی معرفی شده بودند، دستگیر شده و  تحقیقات از آنان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برنامه دادگاه این افراد به  زودی به  اطلاع  مردم می رسد، گفت: دستگاه قضایی، اراده جدی  برای  برخورد قاطع  با  اخلالگران  اقتصادی  در کشور دارد اما  علاوه بر این  مسئله،  دولتمردان هم  باید به صورت فعال  توطئه ها  و  فتنه های دشمنان  را  در جنگ اقتصادی  با جمهوری  اسلامی رصد و  به موقع اقدام  کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: در این جنگ اقتصادی باید سهم  هر بخش مانند محاصره اقتصادی، اخلال گران اقتصادی و  بعضی بی تدبیری ها  مشخص شود.

معاون اول قوه قضاییه در پایان تاکید کرد: دشمنان می خواهند با این روش ها ملت ایران را به سازش  وادارند، غافل از آنکه ملت ایران 30 سال محاصره اقتصادی را  پشت سر گذاشته است.
 
برچسب ها: رئیسی ، اخلالگران ، ارزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار