با گذشت چند روز از طوفان سندی، بارش برف وضعیت زندگی ساکنان مناطق بحران زده در سواحل شرقی آمریکا را بحرانی تر کرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه پنج تلویزیون فرانسه گزارش داد: هنوز چند روزی از وقوع توفان سندی در آمریکا نگذشته است که مناطق بحران زده در سواحل شرقی این کشور با توفان آتنا مواجه شده اند. در پی آغاز توفان زمستانی و بارش برف عبور و مرور در نیویورک و اطراف این شهر با مشکل مواجه شده است. بارش برف نیویورک را عملا فلج کرده و بر مشکلات ساکنان این منطقه افزوده است.

گزارشگر این شبکه گفت: برف مشکلی است که بر نگرانی و ناامیدی مردم مناطق توفان زده در نیوجرسی افزوده است. خانه های مردم در جریان توفان سندی نابود شده است و هنوز بسیاری از ساکنان نیوجرسی به خانه های شان باز نگشته اند. شمار زیادی از مردم نیز همچنان از داشتن برق محرومند. موج سرما در روند توزیع مایحتاج ضروری مردم اختلال ایجاد کرده است.

یک از شهروندان آمریکایی در نیوجرسی گفت: ما اکنون به غذای گرم، پتو و لباس گرم نیازمندیم. برخی از مردم در ساختمان هایی اسکان داده شده اند که فاقد برق هستند. گزارشگر افزود: اوضاع نیویورک همچنان بحرانی است. توجه مسئولان شهری نیز به سواحل نیویورک معطوف شده است؛ چرا که خطر افزایش سطح آب تهدیدی جدی علیه این شهر تلقی می شود. کلیسا اکنون برای امدادرسانی به ساکنان مناطق توفان زده بسیج شده است. در منهتن عبور و مرور با انجام می گیرد.

یکی زن آمریکایی گفت: عده زیادی برای بازگشت به خانه منتظر تاکسی هستند و تعداد تاکسی بسیار کم است.

گزارشگر افزود: بسیاری از خانواده های نیویورکی به دلیل قطع جریان برق ناگزیر به استفاده از شمع شده اند. این افراد نبود برق را یکی از مشکلات مهم خود عنوان کردند.

یک زن ساکن نیویورک گفت: ما از نه روز پیش از داشتن برق محروم هستیم. گزارشگر ادامه داد: در چنین شرایطی شهردار نیویورک از مردم خواست در خانه های شان بمانند.

وی گفت: به دلیل وقوع توفان، خطر بالا آمدن آب و بروز سیل جدی است. سازمان هواشناسی از خطر بروز سیلی مخرب در مناطقی که قبلا با توفان سندی آسیب دیده اند، خبر داده است.
برچسب ها: برف ، طوفان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار