انفجاري در اردوگاه آوارگان فلسطيني يرموک نزديک دمشق روي داد .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيون المنار؛ اين شبکه  لحظاتي پيش اعلام کرد: انفجاري در منطقه الزاهره نزديک اردوگاه فلسطيني نشين يرموک در حومه دمشق رخ داد.

اين در حالي است که توطئه جاري عليه سوريه، مسئله فلسطين و آوارگان فلسطيني در سوريه را نيز هدف قرار داده است.

 از زماني که توطئه منطقه اي و جهاني عليه سوريه آغاز شد، اردوگاه هاي فلسطينيان در سوريه نيز هدف حملات گروه هاي مسلح تروريست قرار گرفته اند.

تروريست ها چندين بار به اردوگاه  فلسطيني نشين يرموک حمله کردند و پس از اين که در اجراي عمليات خود در اين اردوگاه شکست خوردند، آن را از دور هدف حملات خمپاره اي قرار داده اند که اين مسئله باعث کشته شدن شماري از ساکنان اين اردوگاه شده است.

 مشکلات جاري در سوريه به دليل مواضع نظام اين کشور در حمايت از مسئله فلسطين و مخالفت با از بين رفتن حقوق فلسطينيان است. تنها راه براي حل مشکلات آوارگان فلسطيني اين است که حقوق فلسطينيان به ويژه حق بازگشت آنان حفظ شود.

وي با اشاره به اين که با هر گونه تلاشي براي وارد کردن فلسطينيان به اوضاع جاري در سوريه مقابله مي شود، افزود: اين کشور به حمايت هاي مختلف از آوارگان فلسطيني در سوريه ادامه خواهد داد و دروغپردازي هاي طرف هاي منطقه اي و بين المللي در اين سياست دمشق تاثيري نخواهد داشت.

 ناظران سياسي بر اين باورند که توطئه جاري عليه سوريه، مسئله فلسطين را هدف قرار داده است چرا که شمار زيادي از آوارگان فلسطيني در سوريه زندگي مي کنند و بر بازگشت به وطن خود اصرار دارند ولي اسرائيل و غربي ها اين خواسته فلسطينيان را تهديدي براي رژيم صهيونيستي مي دانند. به رغم اين که گروه هاي مسلح تروريست از ابتداي بحران سوريه تلاش کردند اردوگاه هاي فلسطيني را هدف قرار دهند ولي فلسطينيان با اين تروريست ها مقابله کرده اند.

برچسب ها: اردوگاه ، فلسطین ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار