اکبرمحمدی سرمربی تیم ملی جوانان پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: من درباره کیفیت بازی یک چهارم نهایی فکر نمی کردم و فقط روی کیفیت تیم و بازیکنانم در بازی مقابل کویت تمرکز کرده بودم. برای ما اول شدن یا دوم شدن مهم نبود، مهم کیفیت بازی بود که از سوی بازیکنان تیم ملی جوانان ارائه شد.

وی درباره بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل کره جنوبی گفت: ما در گروهی قرار داشتیم که تیم های قوی در آن بودند. بازی مقابل کره جنوبی، یک بازی سخت برای ماست هر چند این بازی هم درست مثل دیگر بازیهای ما در مرحله گروهی است و تفاوتی نمی کند. تیم های خوبی در این دوره از رقابتها هستند که هم خوب بازی می کنند و هم اینکه می توانند به جمع چهار تیم نهایی برسند و قهرمان شوند.

احمد حیدر، سرمربی تیم ملی کویت هم در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما در نیمه اول و زمانی که گل خوردیم دیگر نتوانستیم به جریان بازی برگردیم و در نیمه دوم هم بازیکنان ما نتوانستند دستورات کادر فنی را اجرا کنند. من جا دارد به تیم ملی جوانان ایران به خاطر بازی خوب و این پیروزی که بدست آوردند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند، تبریک بگویم. این بازی برای هر دو تیم مهم بود. ما سعی کردیم در نیمه اول بدون گل خورده به رختکن برویم اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما پس از گل اول باید می جنگیدند اما در نیمه دوم تنها کاری که نکردند، جنگیدن بود. ایران بازیکنان بسیار خوب و با کیفیت دارد و ما برای اینکه بازی را در نیمه اول ببندیم برنامه داشتیم، اما خوردن گل اول برنامه های ما را به هم زد. به نظر من ایران قویترین تیم این رقابتهاست و شانس اول قهرمانی در رقابتهای امسال است. تیم های سوریه و عراق هم از تیم های قوی مسابقات امسال هستند که من برای همه این تیم ها آرزوی موفقیت می کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار