قيمت نفت خام و طلا در بازارهاي آسيايي در مقايسه با روز گذشته نوسان داشته است.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني بلومبرگ، قيمت نفت خام سبک وست تگزاس اينترميديت در معاملات بازارهاي آسيايي براي تحويل در ماه دسامبر با  کاهش سه دلار و چهل و سه سنتي در هر بشکه  همراه بوده و به هشتاد و سه دلار و هشتاد و پنج سنت در هر بشکه رسيده  است.
اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوري آمريکا که سبب کاهش شديد قيمت نفت در بازارهاي ديروز آمريکا شد، علت اصلي کاهش امروز قيمت نفت در بازارهاي آسيايي عنوان شده است.
اين در حالي است که هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال  با دو دلار و شصت و چهار سنت کاهش در معاملات آسيايي به قيمت يکصد و ده دلار و بيست و چهار  سنت در هر بشکه در بازارها خريد و فروش مي شود.
قيمت طلا نيز در بازارهاي آسيايي امروز  برخلاف روز گذشته افزايش داشته است. هر اونس طلا  با يک دلار و بيست و چهار سنت کاهش در مقايسه با روز گذشته به قيمت يک هزار و هفتصد و بيست و يک دلار و  شصت و هفت سنت در هر اونس خريد و فروش مي شود.
اين درحالي است که هر اونس نقره با بيست و هشت مميز چهل و هفت صدم درصد افزايش در قيمت معادل شصت و چهار سنت به ارزش سي و دو دلار و بيست و چهار سنت در هر اونس خريد و فروش مي شود. هر اونس پلاتين  نيز به قيمت يکهزار و ششصد و هفتاد و چهار دلار و سي و هفت سنت خريد و فروش مي شود.

برچسب ها: نفت ، طلا ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار