دادستانی رژیم صهیونیستی ضمن دریافت اعتراض هایی نسبت به حکم صادر برای "ايهود اولمرت"، اینبار اتهام جدیدی نیز دریافت کرده که به ناچار باید محاکمه وی را از سر بگیرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الرساله نت، دادستانی کل رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درخواستی در اعتراض به حکم صادر شده نسبت به "ایهود اولمرت" و اتهامات دیگری در مورد او دریافت کرده که باعث می شود محاکمه وي از سر گرفته شود.
این اتفاق در حالی رخ داده است که پیشتر نیز اعتراضاتی نسبت به بی گناه شناختن اولمرت در دیگر اتهاماتش نیز به دادستانی اسرائیل ارائه شده، و ترتیب اثر داده نشده بود اما این بار چون علاوه بر اعتراض اتهام دیگری نیز در راه است محاکمه از سر گرفته می شود.
طبق این اتهام اولمرت علاوه بر فسادهای مالی سابق، پارتی بازی، گرفتن بدون مجوز کمک های مالی مردمی که سابقا اعلام شده بود، این بار به اتهام فساد در معاملات ملکی محاکمه خواهد شد و این اتهام مربوط به سال های 1993 تا 2003 است که وی در آن زمان شهردار قدس اشغالی بوده است.
اولمرت پیشتر به یک سال زندان محکوم شده بود که در مقابل آن می توانست 75300 شکل معادل 19200 دلار پرداخت کند.
گفتنی است از آنجا که بسیاری این فرد فاسد را تنها رقیب انتخاباتی نتانیاهو می دانند لذا فتر اولمرت با صدور بیانیه ای از یک چنین اتهاماتی انتقاد کرده و آن را بیشتر به بازی تبلیغاتی شبیه دانسته است.

برچسب ها: اولمرت ، دادگاه ، ازسرگیری ، حکم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار