سرمربی تیم والیبال میزان مشهد اظهار داشت: انجام 3 بازی در مدت 7 روز و خستگی شدید، تمرکز بازیکنان را برای زدن سرویس ها در بازی با متین ورامین برهم زده بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد پس از شکست 3 بر یک تیمش در هفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور مقابل متین ورامین که روز چهارشنبه 17 آبان ماه جاری در سالن مهران مشهد برگزار شد، گفت: بازی های سنگین هفته گذشته، خستگی جسمی و روحی بازیکنان را در پی داشت به طوری که نتوانستند با زدن سرویس های خوب خط سرعت زن حریف را از کار بیندازند.

وی ادامه داد: تیم متین ورامین که از ملی پوشان بزرگ والیبال کشور بهره می برد بازی راحت تری را در هفته قبل پشت سر گذاشته بود و در این دیدار نیز با استفاده از پاسور فرانسوی و سرعتی زن بلغاری خود در روزی که تیم ما در دفاع روی تیم ضعیف عمل کرد، بازی را به سود خود به پایان رساند.

قوچان نژاد گفت: به دلیل برنامه ریزی فدراسیون و تیم ملی روند بازی های فشرده هر دو هفته یکبار ادامه خواهد داشت تا رقابت ها قبل از عید نوروز به پایان برسد.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد ضمن قدردانی از حمایت هواداران این تیم در بازی دیروز اظهار داشت: در تمام ورزشها نواسانات وجود دارد و امیدواریم با پیروزی در بازی بعدی، خود را به صدر جدول نزدیک کنیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش گفت: روز چهارشنبه 24 آبان ماه میزبان تیم قدرتمند بانک کشاورزی خواهیم بود که همیشه حریف سرسختی برای ما بوده است.

گفتنی است تیم والیبال میزان مشهد با 8 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد و بعد از دیدار هفته بعد، در روز یکشنبه 28 آبان ماه میهمان تیم نخست جدول رده بندی، کاله آمل خواهد بود./س


برچسب ها: سرمربی ، تیم ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.