"فيصل المقداد" معاون وزير امور خارجه سوريه، پس از انتخاب دوباره باراک اوباما به عنوان رئيس جمهور ايالات متحده، از وي خواست رويکرد خود را در قبال منطقه خاورميانه تغيير دهد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسيا اليوم؛ "فيصل المقداد" با بيان اين مطلب، افزود: باراک اوباما در چهارساله اول رياست جمهوري خود، اشتباهات زيادي در مورد برخورد با کشورهاي خاورميانه داشت و هم اکنون وقت آن رسيده است که مواضع و رويکردهاي خود را در قبال اين منطقه تغيير دهد و به فکر بازگشت ثبات به خاورميانه باشد.

وي همچنين ابراز اميدواري کرد که باراک اوباما در چهارساله آينده رياست جمهوري خود با اتخاذ مواضع عادلانه پيرامون منطقه خاورميانه، از حمايت همه جانبه خود از رژيم صهيونيستي دست برداشته و اشتباهات گذشته خود را تکرار نکند.
فيصل المقداد در ادامه در پاسخ به سوالي پيرامون احتمال مداخله نظامي کشورهاي غربي در سوريه پس از انتخاب دوباره اوباما رئيس جمهور آمريکا، گفت: ايالات متحده پس از شکست در دو جنگ عراق و افغانستان و بحران اقتصادي کنوني که اين کشور را در بر گرفته، از هرگونه مداخله نظامي چشم پوشي کرده و به اين اقدام دست نمي زند.
فيصل المقداد معاون وزير امور خارجه سوريه در پايان سخنان خود، از باراک اوباما خواست که سياست هاي دوگانه خود را در قبال کشورهاي خاورميانه پايان دهد و به دنبال راه حل هاي ديپلماتيک در بحران هاي بوجود آمده باشد.
برچسب ها: سوریه ، اوباما ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار