استکبار جهانی از اشاعه و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی وحشت دارد و برای مقابله با این امر از هر ابزاری استفاده می کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)با بیان این مطلب گفت: دشمن در اتاق فکر خود در حال تولید و رصد است تا پیام امام خمینی (ره) و انقلاب شنیده نشود و اذهان دنیا را با دستگاه تبلیغی خود مسموم می‌کند.

انواری افزود: در کشور خود افتخار میکنیم که رهبری مسلمین جهان را داریم و این مهم نیز نشأت گرفته از پیامهای رهبر انقلاب اسلامی است و دشمن استواری و اثرگذاری جهان اسلام را نمیخواهد.

وی ادامه داد: همت، تلاش و خودکفایی و خوداتکایی مددجویان قابل تقدیر است و باید مردم را متوجه نعمات الهی کنیم و نباید از نعماتی که داریم غافل باشیم و این مهم یکی از کارهایی است که در رابطه بین خالق و مخلوق مهم است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره)تصریح کرد: باید دردهای مردم را مرهم بگذاریم و نشاط، پایداری و ثبات را ایجاد کنیم و این مهم کاری است که به همت همه ما به وقوع خواهد پیوست.

انواری گفت: آنچه که مهم است این است که در حال حاضر در صحنه جنگ اقتصادی قرار داریم و این جنگ به ایران تحمیل شده است و یک جنگ واقعی و خطرناک‎‎تر از جنگی است که 8 سال به ایران تحمیل شد.

وی تأکید کرد: در صحنه جهاداقتصادی باید همه بسیج شویم و مصرف خود را کنترل کرده و سودجویی‌ها کم شود، در این موقعیت نباید خود را مشغول کنیم./س



برچسب ها: اشاعه ، توسعه ، گفتمان ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.