معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات یکی از سرمایه‌های اجتماعی هستند که بستر خوبی را برای کارگزاران نظام اسلامی در جهت خدمت به مردم فراهم کرده‌اند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، نصرتی در دیدار مدیران مسئول مطبوعات استان، رسانه‌ها و مطبوعات را حلقه واسط مسئولان و مردم ذکر کرد و افزود: اعتماد مردم به خدمت‌گزاران خود در نظام اسلامی یک امر اتفاقی نیست و عوامل متعددی در جلب این اعتماد نقش داشته که یکی از مهم‌ترین آنها اصحاب رسانه‌ها هستند.

وی با بیان این که اهالی رسانه در باور و رفتار مردم تاثیرگذار هستند، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها و مطبوعات در ایجاد وفاق و همدلی ملی، امیدواری جامعه به آینده و پشتیبانی مردم از اقدامات خدمت‌گزاران تعیین‌کننده است.

نصرتی با اشاره به هجمه رسانه‌ای دشمن علیه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نرم هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و برای دسترسی به اهداف خود به هر خیانت و ناجوانمردی که لازم بداند دست می‌زند.

وی افزود: باور دشمن این است که هدف وسیله را توجیه می‌کند و به همین دلیل رسانه‌های دشمن به راحتی دروغ می‌گویند و واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند.

نصرتی ادامه داد: در مقابله با این توطئه‌های دشمنان، رسانه‌های کشور نقش بسیار مهمی دارند به ویژه این که باور ما غیر از باورهای دشمنان است و ما برای رسیدن به هدف مجاز به هر کاری نیستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه‌ها در موضوع زلزله ارسباران اظهار داشت: ما ادعا نداریم که در روند امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده هیچ نقصی وجود ندارد اما این نقص‌ها نباید موجب ناامیدی مردم و سوءاستفاده دشمنان شود.

وی افزود: دشمن در اوج نامردی، تمام اقدامات دولت را کوچک و بی‌اهمیت جلوه می‌دهد که این موجب بی‌اعتمادی مردم و گسست وفاق و همدلی ملی می‌شود.

نصرتی خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان باید با اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع از اقدامات دولت در مناطق زلزله‌زده مردم را به آینده‌ای روشن امیدوار کنند.

در این جلسه علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هم نقش رسانه‌ها را در آگاه‌سازی مردم بسیار مهم عنوان کرد و حضور فعالانه مطبوعات در امر اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های دولت در مناطق زلزله‌زده را مورد تاکید قرار داد/س

برچسب ها: مطبوعات ، وفاق ، همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.