نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی، با تاكید بر سرعت بخشی به اجرای طرح توسعه فرودگاه شهید استکی شهركرد، گفت: توسعه باند پروازی این فرودگاه تا پنج هزار مترمربع ضروری است.

سید سعید زمانیان دهكردی اظهار داشت: طرح توسعه فرودگاه شهید استکی شهركرد از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به چهارمحال وبختیاری است كه تحقق این مصوبه به پیگیری مدیران استانی و نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان وزارت راه و شهرسازی دارد.

وی ادامه داد: باند كنونی پروازی فرودگاه شهركرد، سه هزار و 200 متر مربع است و می توان با صرف هزینه كم، این باند را تا پنج هزار متر مربع توسعه داد.

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اقدامات انجام شده از سوی نمایندگان مردم در مجلس برای تحقق این مصوبه، ادامه داد:نامه هایی از سوی نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی نگارش شده و این موضوع با جدیت از سوی استاندار محترم استان، مدیران ستادی فرودگاه شهركرد و دیگر دست اندركاران در حال پیگیری است.

نماینده مردم شهركرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه استان چهارمحال و بختیاری فاقد شبكه ریلی است، تأكید كرد: لازم است پروژه‌های توسعه ارتباطی منطقه با جدیت بیشتری از سوی مسئولان پیگیری و اجرا شود.

زمانیان دهكردی ادامه داد: در حال حاضر، هیچگونه محدودیتی برای پرواز هواپیماها در این فرودگاه وجود ندارد و با توجه به اینكه بخش خصوصی حاضر است، نسبت به راه اندازی خطوط با استفاده از سیستم چارتر ( دربستی ) اقدام كند، همه باید از این فرصت در راستای توسعه استان استفاده كنیم. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.