طي راي گيري که در چهارمين نشست خانه کارگري از حاضرين انجام شد افراد با معرفي فردي مستقل از جامعه کارگري براي انتخابات موافقت کردند و ششمين نشست خانه کارگر به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران چهارمين مجلس کارگري که صبح امروز به همت خانه کارگر در مجلس قديم برگزار شد.

در اين نشست حسن صادقي با اشاره به فعاليت هاي انتخاباتي خانه کارگر گفت: خانه کارگر در نظر دارد که کانديداي انتخابات رياست جمهوري سال آينده را از ميان جامعه کارگري برگزيند.

وي با اشاره به فرد منتخب از سوي اعضاي خانه کارگر ادامه داد: با توجه به اينکه درصدد تشويق کمالي براي کانديداتوري برآمديم اما همچنان وي نپذيرفته است لذا خانه کارگر بايد تمرکزش بر اين باشد که فردي را از جامعه کارگري معرفي کند.

شايان ذکر است طي راي گيري که در اين نشست از حاضرين انجام شد افراد با معرفي فردي مستقل از جامعه کارگري براي انتخابات موافقت کردند و ششمين نشست خانه کارگر به پايان رسيد.

همچنين حسن صادقي در پايان نشست در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران در رابطه با تصميم خانه کارگر براي انتخابات سال آتي اظهار داشت: خانه کارگر بر گزينه مورد نظر خود، تاييد و تاکيد دارد و ما به صورت مستقل اين مسئله را اعلام کرده‌ايم.

وي در رابطه با اينکه آيا فرد ديگري را براي معرفي در نظر داريد خاطر نشان کرد: در حال حاضر به جمع بندي بر سر فرد ديگري براي کانديداتوري خانه ي کارگر نرسيده ايم.

 انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار