رئیس فدراسیون والیبال گفت :اگر افرادی که کمترین آشنایی را با والیبال ایران داشته باشند فهرست بازیکنان تیم های ملی پایه را در ذهنشان دوره کنند متوجه بسياري مسائل مي شوند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛اگر افرادی که کمترین آشنایی را با والیبال ایران داشته باشند فهرست بازیکنان تیم های ملی پایه کشورمان در همین چند سال گذشته را در ذهنشان دوره کنند، متوجه خواهند شد که اکثر قریب به اتفاق بازیکنان امروز تیم های الف و ب ایران را نوجوانان و جوانان همان تیم ها تشکیل داده اند. این مساله خود دلیلی است بر این مدعا که ما با تدوین برنامه های بلند مدت برای کسب موفقیت های جهانی در رده بزرگسالان از ابتدا بر استفاده از بازیکنان با سن واقعی تاکید داشته ایم و بر روی سنین پایه سرمایه گذاری می کنیم تا در آینده و در قالب تیم بزرگسالان شاهد به بار نشستن زحمات چندین ساله مربیان روی این بازیکنان باشیم.  
وي تصريح کرد:ما وجود صغر سن در تیم های پایه را قویا تکذیب می کنیم و معتقدیم چنین مباحثی فقط به منظور کمرنگ کردن افتخارات والیبال ایران و زیر سوال بردن تلاش خستگی ناپذیر کادر سرپرستی و فنی تیم های ملی طرح می شوند. همین که این مباحث همواره بلافاصله پس از کسب افتخار توسط یکی از تیم های ملی ایران مطرح می شوند خود گواه اغراض غیراخلاقی طراحان آنهاست.
داورزنی در ادامه با اشاره به اینکه مدارک بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم های ملی از همان ابتدا توسط سرپرست تیم، سرپرست اردو و مسئولین فدراسیون مورد بازبینی و استعلام قرار می گیرد، افزود: اگر کسی مدرکی برای ادعای خود دارد چرا به فدراسیون و یا مراجع ذیصلاح قانونی مانند سازمان بازرسی کشور و قوه قضاییه ارائه نمی دهد؟ چطور می شود که برخی بر اساس نظر شخصی و با استدلال های بی اساس ذهن مردم را نسبت به افتخارات یک گروه زحمتکش مکدر می کنند و به فدراسیون هم اتهامات بی پایه و اساس می زنند؟ اگر این کار نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نیست، پس چیست؟ ما دوست نداریم از این افراد که ظاهرا خودشان را دلسوز هم معرفی می کنند بخواهیم در دادگاه عدل اسلامی برای تهمت پراکنی هایشان سند ارائه کنند. اما گویا برخی نمی خواهند به اعمال ناشایست شان پایان بدهند. رئیس فدراسیون والیبال همچنین با محترم شمردن جایگاه تفکر در جامعه ایرانی گفت: مردم خوب می فهمند چه کسانی برای حفظ غرور ملی و ارتقا نام کشورشان تلاش می کنند و ما هم از آنها ممنونیم و در مقابل شان سر تعظیم فرود می آوریم که با پیام های محبت آمیزشان همواره پشتیبان ما بوده و خستگی را از تن همکاران ما در فدراسیون والیبال بیرون برده اند. این است که افسانه پردازی های برخی برای تخریب والیبال راه به جایی نبرده و نمی برد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار