اعضای استقلال هر روز با اخبار تازه و جدیدی رو به رو هستند و این در حالی است که انها یک بازی حساس پیش رو دارند که برای انها کاملا سرنوشت ساز است اما حواشی و حرف و حدیث ها از اطراف این تیم تمام نمی شود

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، ساموئل بازيكن تيم استقلال با شرايط مناسبي در اين تيم روبه رو شده است اين بازيكن كه در ابتدا در فهرست مازاد استقلال قرار داشت در حال حاضر به بازيكن مورد علاقه امير قلعه نوعي تبديل شده است و قرار شده در اين تيم بماند و به فوتبالش ادامه دهد زيرا مسئولان و مهاجمان تيم استقلال مدعي شدند اين بازيكن در حال حاضر و پس از گذشت مدتها از آغاز ليگ، در تركيب اين تيم به خوبي جا افتاده است و مي تواند با شرايط ايده آلي تيم را همراهي كند، اما از طرفي قرمزها خواستار جذب اين بازيكن هستند و قصد ندارند در اين خصوص كوتاه آمده و به دنبال بازيكن ديگري باشند زيرا پس از اعلام اين كه وي قرار نيست جمع آبي ها را رها كند، باز هم آنها به حضور اين خارجي در تيم خود اصرار دارند و حتي اعلام شده است كه تماس هايي مشكوك با اين بازيكن و مدير برنامه هايش برقرار شده است و اين بازيكن هنوز به آنها اشاره نكرده است اما به نظر مي رسد قرمزها قصد رها كردن اين بازيكن ، را ندارند و همچنان خواستار حضور وي در تيم هستند و اعلام داشتند كه همچنان براي به دست آوردن و جذب وي تلاش مي كنند تا به نتيجه مورد نظر دست پيدا كنند.

ساموئل اعلام كرده است كه قصد ترك استقلال را ندارد زيرا پس از مدتها در تركيب اين تيم به خوبي جا افتاده است و قصد ترك اين تيم را ندارد زيرا اوضاع ايده آل است.

*استقلال براي تسويه حساب به توزي پول نمي دهد
رودرگير توزي هافبك برزيلي تيم استقلال جدايي اش را در تيم استقلال قطعي كرده است و مسئولان اين تيم نيز نام وي را از فهرست خود خارج كردند و تنها در انتظار تسويه حساب نهايي با اين بازيكن هستند تا پس از آن در خصوص جانشيني وي تصميم گيري كنند.

براساس اين گزارش توزي مدعي شده است كه هيچ پولي از آبي ها دريافت نكرده است اما مسئولان اين تيم مدعي شدند كه يك قسط از پيش پرداخت وي را به اين بازيكن پرداخت كرد و قسط دوم وي را نزد خود نگه داشتند زيرا با اعتراض وي روبه رو شدند و به نوعي با اين بازيكن وارد بحث شدند تا در نهايت بتوانند با وي به توافق كامل برسند، اما اين اتفاق رخ نداد و در نهايت توزي عدم دريافت قسط دوم خود را بهانه قرار داد و به تهران بازنگشت تا جدايي اش را از اين تيم قطعي كند.

گفتني است، اين بازيكن اعلام كرده است كه از آبي ها به فيفا شكايت مي كند اما آبي ها معتقدند كه تهديدهاي توزي ارزش زيادي ندارد زيرا وي با شرايط كه موجود است نمي تواند عليه استقلال اقدامي را انجام دهد.

شايان ذكر است، بازيكن برزيلي تيم استقلال مدعي شده است كه مي تواند به دليل عدم پرداخت پولش از آبي ها شكايت كند، اما مسئولان تيم استقلال اعلام كردند وي در زماني كه در تيم حاضر بوده و استقلال را همراهي كرده است پول دريافت كرده است اما از زماني كه تيم را ترك كرده و راهي كشورش شده است نمي تواند مدعي دريافت پول باشد.

اعضاي تيم استقلال در انتظار تسويه حساب با اين بازيكن هستند اما اعلام كردند كه هيچ پولي قرار نيست به توزي پرداخت شود زيرا وي به مقداري كه در استقلال حضور داشته حقش را دريافت كرده است.

*اوج شايعه قهر مجتبي جباري از استقلال
مجتبي جباري هافبك تيم استقلال قرار است در تمرينات اين تيم حاضر شود و ديگر اعضاي تيم را براي بازي با سپاهان همراهي كند، اما اين اتفاق رخ نداده است و جباري همچنان انفرادي تمرين مي كند، به همين دليل اعلام شده است كه شايعه قهر اين هافبك مطرح است.

براساس اين گزارش، جباري با مصدوميت روبه روست و شرايط وي باعث شده است كه تمرينات را از دست بدهد اما قرار بود براساس اعلام مسئولان وي در تمرينات حاضر شود و به صورت اختصاصي تيم را همراهي كند، اما وي با اين درخواست موافقت نكرده است تا همچنان در تمرينات غيبت كند، اين در حالي است كه عنوان مي شود وي مي تواند پس از بازي با سپاهان آبي ها را همراهي كند، اما جباري همچنان در تمرينات شركت نمي كند.

امير قلعه نوعي از مسئولان باشگاه درخواست كرده است تا به شرايط و اوضاع مالي جباري رسيدگي كند تا اين بازيكن با وضعيت متفاوت و با انگيزه و آرامشي كافي در تمرينات تيمي حاضر شود و استقلال را همراهي كند اما اين اتفاق رخ نداده است تا شايعه قهر مجتبي جباري از تيم مطرح شود اين بازيكن تا به حال پولي را دريافت نكرده است و اين موضوع باعث شده است كه جباري انگيزه زيادي براي حضور در تمرينات استقلال نداشته باشد و به تمرينات انفرادي و اختصاصي خود ادامه دهد اما مسئولان اين موضوع را نمي پذيرند و معتقدند كه جباري با شرايط ايده آل تيم را همراهي مي كند و اگر در تمرينات حاضر نيست به دليل انجام تمريتات اختصاصي است كه دنبال مي كند و به دستور پزشكان و مربيان است.

گفتني است، هافبك آبي ها كه به پرداخت پول و دريافت قسط قراردادهايش حساس است، مدعي شده كه در اين فصل نيز با مشكل روبه روست .

*دستور سكوت به رحمتي مقابل طالبلو
مهدي رحمتي دروازه بان تيم استقلال در اردوي تيم ملي حضور دارد اما از طرف وحيد طالبلو پس از طي كردن دوران مصدوميت قصد بازگشت به ميادين فوتبال را دارد و حتي در خصوص استقلال و شرايط حضور در اين تيم نيز اظهار نظر مي كند.

براساس اين گزارش، وحيد طالبلو راهي براي بازگشت به استقلال ندارد زيرا با حضور رحمتي وي نمي تواند به اين تيم بازگردد و با چند پيشنهاد از تيم هاي شهرستاني روبه رو شده است كه قصد دارد پس از بررسي هاي لازم انتخاب نهايي را انجام دهد اما در مورد مهدي رحمتي وي صحبتهايي را انجام داده است كه دروازه بان تيم استقلال در اردوي تيم ملي از آنها راضي نيست.

مهدي رحمتي و طالبلو زماني را در تيم استقلال و حتي اردوي تيم ملي با يكديگر رقابت داشتند اما جدايي طالبلو از استقلال در حالي انجام شد كه وي از مسئولان و مربيان اين تيم ابراز دلخوري شديد كرده است و مدعي است كه با وي رفتار درستي انجام نشده است از طرفي بحث در خصوص رحمتي تا اين حد پيش رفته است كه طالبلو به قهر و شكايت از اين دروازه بان اشاره كرده است و در حالي كه وي مي توانست از وي شكايت كرده و اين موضوع را ادامه دهد اما به توصيه برخي بزرگان فوتبال و اطرافيان وي را رها كرده و شكايت را پيگيري نكرده است، اما در اين خصوص رحمتي قصد ارائه پاسخ و رويارويي با طالبلو را داشت كه از اين تصميم منع شد.

*بازيگران استقلال در باشگاه ظاهر شدند
باشگاه استقلال صبح امروز پذيراي چند مهمان ناخوانده بود كه خود را به اعضاي اين باشگاه رسانده و دقايقي را با مسئولان و اعضاي تيم استقلال سپري كردند.

آبي ها با حضور چند بازيگر استقلالي در باشگاه غافلگير شدند.

براساس اين گزارش، اعضاي تيم استقلال كه توقع حضور بازيگران سينما و تلويزيون را نداشتند با حضور پويا اميني، شاهرخ شاهي و چند بازيگر استقلالي ديگر غافلگير شده و حتي بخشي از اقدامات كارمندان به ساعات بعدي موكول شد تا اعضاي باشگاه بتوانند از حضور بازيگران سينما استفاده كرده و دقايق را با آنها سپري كنند.

گفتني است، بازيگران استقلال كه در اكثر بازيهاي ليگ استقلال را همراهي كرده و حامي اين تيم هستند، اعلام كردند به منظور بررسي شرايط استقلال و ديدار با مسئولان اين تيم راهي باشگاه شدند تا در صورت حضور قلعه نوعي در باشگاه با سرمربي استقلال نيز ديدار كنند، اما سرمربي استقلال درگير مراسم چهلم مادر گرامي اش بود و نتوانست با آنها در باشگاه استقلال ديدار كند.

البته عده اي از بازيگران سينما و تلويزيون كه با سرمربي استقلال دوستي و اشنايي دارند در مراسم چهلم مادرش شركت كردند زيرا پيش از برگزاري مراسم توسط سرمربي آبي ها به اين مراسم دعوت شدند تا وي را همراهي كرده و با قلعه نوعي همددري كنند اين در حالي است كه مسئولان استقلال از بازيگران خواستند همچنان حامي تيم استقلال در بازي هاي ليگ باشند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار