يک کارشناس سياست خارجي، عملي شدن تهديدات رژیم صهیونیستی عليه ايران را بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار دانست.

محمد بهاري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تهديدات پوچ مقامات رژيم منفور صهيونيستي عليه ايران اظهار داشت: اگر عربده‌كشی‌های سران رژیم صهیونیستی عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.

وي در ادامه افزود: عربده‌كشی‌های سران رژیم صهیونیستی، بیشتر به یك جنگ روانی شباهت دارد، اما اگر آنها بخواهند تهدیدات خود را عملی كنند، با خشم خروشان ملت ايران مواجه خواهند شد.
 
بهاري با بيان اين‌كه ملت ايران از تهدیدات و رجزخوانی‌هاي صهيونيست‌ها هراسي ندارد، تصريح کرد: ملت ايران هيچ گاه از تهديدهاي پوچ رژيم صهيونيستي هراسي نداشته است، لذا اگر اين رژيم بخواهد عملي عليه كشورمان انجام دهد، با اين اقدام فرصت و بهانه بسيار خوبي به دست مي‌آيد تا برای همیشه طومار حیات ننگینش در هم پيچيده شود.
 
اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان كرد: جبهه مقاومت اسلامی و ضدصهیونیستی مدت‌ها است كه در پی انتقام گسترده خون شهدای مظلوم فلسطین، لبنان و شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی هستند.

انتهاي پيام/شهاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار