رییس انجمن عفونی اطفال ایران از برگزاری هشتمین همایش سالانه انجمن عفونی اطفال و چهارمین بزرگداشت استاد دکتر سید احمد سیادتی از امروز 17 تا 19 آبان ماه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خبر داد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن عفونی اطفال ایران؛ دکتر محمدرضا بلورساز با اشاره به اینکه 15 شهریور ماه آخرین مهلت ارسال مقالات بود عنوان کرد: از مجموع 100 مقاله رسیده به دفتر همایش، 80 مقاله به صورت سخنرانی و تعدادی نیز به صورت پوستر در ایام همایش ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه 6 پانل تخصصی در این همایش برگزار می‌شود گفت: این پانل‌ها موضوعاتی نظیر بیماری‌های عفونی میکروبی، قارچی، انگلی، عفونت‌های ناشی از نقص ایمنی و پیوند عضو، سل، معالجه مبتنی بر تجربه و معرفی موارد نادر و جالب توجه در این حوزه را در بر می‌گیرند.

این فوق تخصص عفونی اطفال ادامه داد: همان گونه که از عنوان همایش بر می‌آید، محور موضوعی برگزاری نیز بر بیماری‌های عفونی کودکان متمرکز است.

بلورساز با بیان اینکه هشتمین همایش سالانه انجمن عفونی اطفال که در سه روز برگزار می‌شود دارای 12 امتیاز بازآموزی است، اظهار کرد: متخصصان اطفال، عفونی، عفونی اطفال، داخلی، علوم آزمایشگاهی، چشم و ... می‌توانند در این همایش شرکت کرده و امتیاز بازآموزی کسب کنند. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار