خيابان ولي عابدي از جمله معابري است كه بسياري از شهروندان براي دسترسي به بازار مبل يافت آباد از آن استفاده مي‌‌كنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، خياباني كه به دليل نزديكي به قطب تجاري منطقه هفده يا همان بازار مبل دستخوش تغيير و تحول شده است،‌ يعني بافت مسكوني اين خيابان كم كم به بافت تجاري تغيير كاربري مي‌دهد كه همين موضوع باعث شده است تا شهروندان و شوراياران محله از پيشروي زياد بازار مبل به داخل محدوده خيابان ولي عابدي گلايه كنند.

محمد يزداني يكي از شهروندان خيابان ولي عابدي دليل مشكل اين محله را وجود بوي نامطبوع در خيابان هاي محل دانست و گفت:‌ با توجه به اينكه در اين خيابان فاضلاب شهري وجود دارد،‌ اما به دليل وجود كانال ها در طول اين خيابان و بوي نا مطبوع ناشي از آن، حيوانات موذي در خيابان هاي اين محله زياد شده است كه همين موضوع باعث آزار و اذيت همسايگان شده است.

وي افزود:‌ وجود سطل هاي مكانيزه در اين خيابان به نسبت ديگر محله ها خوب است؛  اما متاسفانه اكيپ هاي اجرايي شهرداري هنگام مراجعه به خيابان برخي از سطل ها را خالي مي‌‌كنند و برخي ديگر را خالي نمي‌‌كنند كه اين موضوع باعث ايجاد آلودگي محيطي و زيستي در خيابان ولي عابدي مي‌شود.

* سرگرداني وسايل نقليه

خوشبختانه طي سال هاي اخير نوسازي بافت هاي فرسوده در تمامي محله هاي منطقه رشد خوبي را داشته است، اما افزايش آپارتمان ها در محله خود عاملي براي افزايش جمعيت و تعداد خودرو در خيابان هاي كم عرض منطقه شده است.

قاسم رضايي يكي ديگر از شهروندان خيابان ولي عابدي با اشاره به نبود پاركينگ در محله گفت:‌ اين خيابان جاي پارك ندارد، درست كه در خيابان هاي ديگر پاركنگ وجود دارد؛ اما اين تعداد جوابگوي نياز نيست و هزينه آن ها نيز خيلي بالاست، همين موضوع سبب افزايش وسايل نقليه شده است كه اميدوارم مسئولان براي حل اين معضل هميشگي محله تدبيري انديشيده تا در آينده،‌ شاهد مشكلات جدي تر در اين زمينه نباشيم.

* بچه ها جاي تفريح ندارند

الميرا نباتي يكي ديگر از شهروندان اين خيابان گفت: مكان هاي تفريحي و پارك در خيابان ولي عابدي وجود ندارد به همين دليل شهروندان مجبور هستند تا به محله هاي ديگر مراجعه كنند كه اين باعث نگراني و ناراحتي والدين آن ها مي‌شود.

وي افزود:‌ هم چنين وجود وانت بارها و صداي بلندگوي آن ها باعث ايجاد مشكلات صوتي شده است كه همين مسئله ناراحتي افراد سالمند محله را در پيش داشته است،‌ ما از شهرداري در خواست داريم تا يك مكان خاصي را براي اين افراد در نظر بگيرند تا هم آنان به كار و كاسبي شان برسند و هم اينكه اهالي محل از صداي بلندگو هاي آنان راحت شوند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار