رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه، ارتقای بصیرت و آگاهی بسیجیان به ویژه در دانشگاه‌ها لازم و ضروری است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدحسن محمدی صبح امروز در کارگاه آموزشی مقدماتی سرگروه‌های شجره طیبه صالحین که به همت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: ارتقای بصیرت و آگاهی جوانان در خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمنان تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: خداوند سخت‌ترین مسئولیت‌ها را بر عهده انسان‌ها گذاشته است که ما باید دست در دست هم دهیم و به وظایف خطیر خود عمل کنیم تا زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) مهیا شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در ادامه به آگاهی به مسائل روز و مشکلات مسلمان، جنگ نرم، برنامه‌‌های ماهواره‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمنان که قصد لطمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند، اشاره کرد.

وی خطاب به سرگروه‌های طرح شجره طیبه صالحین گفت: قدر این جایگاه را بدانید، وظیفه شما سنگین‌تر شده است با مطالعه بیشتر و آگاهی بیشتر به برنامه‌های تدوین شده طرح عمل کنید.

محمدی دانشگاه را جایگاه مناسبی برای اجرای طرح مذکور بیان کرد و افزود: چون دارای همکارانی با سطح سواد بالا و متنوع هستیم، این طرح در دانشگاه بهتر نتیجه می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه زابل نیز این طرح را طرحی بصیرتی، معنوی و فرهنگی دانست و به تشریح اهداف آن پرداخت.

ثمره ادامه داد: شرکت‌کنندگانی که در این دوره موفق می‌شوند بتوانند به سایر همکاران آموزش داده و همچنین دوره‌های آموزشی تکمیلی نیز طبق برنامه انجام خواهد شد.

دوره آموزشی فوق از تاریخ 15 آبان لغایت 17 به مدت سه روز با موضوعات اندیشه مطهر، رشد تربیتی و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین، مسائل سیاسی روز، مخاطب شناسی، روش برگزاری اردو، جنگ نرم و ... در سالن اجتماعات معاونت آموزشی در حال برگزاری است./ج1

برچسب ها: زاهدان ، بسیجیان ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.