يک کارشناس رسانه‌هاي بين الملل گفت: رسانه‌هاي داخلي بايد در گام نخست از ابزار رسانه‌اي غرب به نفع خود استفاده کنند و در گام بعدي با استفاده از ابزارهاي ارتباط چهره به چهره مانند حضور در مجامع بين المللي پيام‌هاي خود را به گوش افکار عمومي در سراسر دنيا برسانند.

محمدرضا ماني‌فر در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تبليغات رسانه‌اي آمريکا براي ارائه تصويري مدافع حقوق بشر از خود گفت:‌ آمريکا در تبليغات رسانه‌اي همواره تصويري دوستدار و مدافع حقوق بشر از خود ارائه مي‌دهد و کشورهاي مخالف با اهداف شومشان را ناقض حقوق بشر معرفي مي‌کند.

وي ادامه داد: ايالات متحده در تلاش است که اين امر را بديهي جلوه دهد و خود را بزرگترين حامي حقوق بشر در جهان معرفي کند.

ماني‌فر با اشاره به ظهور رسانه‌هاي مستقل در سال‌هاي اخير افزود:‌ اين رسانه‌ها تصوير دروغين حقوق بشري آمريکا را مخدوش کرده و رسانه هاي داخلي نيز بايد ظرفيت‌هاي رسانه‌اي خود را افزايش داده  و همزمان با زباني هنرمندانه به بيان ديدگاه‌هاي خود بپردازند.

اين کارشناس رسانه هاي بين‌الملل اظهار داشت: از آنجا که دين مبين اسلام آموزه‌هاي فراواني درباره حقوق بشر دارد زبان هنر راهي براي بيان اين آموزه‌ها در عرصه‌هاي بين المللي بوده و با اين امر راه را بر نفوذ آموزه‌هاي دروغين حقوق بشري آمريکايي خواهيم بست.

ماني‌فر ادامه داد: آمريکا سعي دارد  با استفاده از نفوذ رسانه‌اي خود را مدافع حقوق بشر معرفي کند و در مقابل رسانه‌هاي داخلي بايد با روشنگري در مورد آموزه‌هاي حقوق بشري اسلامي و ايراني به استقبال مخاطبان بروند.

اين کارشناس رسانه‌هاي بين‌الملل تصريح کرد:  بايد با ترکيبي از رسانه‌هاي سنتي و جمعي پيام انقلاب اسلامي را به گوش جهانيان رساند و از خلا ميان رسانه‌هاي غرب براي انتشار افکار اسلامي استفاده بهينه کرد.

وي در پايان يادآورشد:  رسانه‌هاي ما  بايد در گام نخست از ابزار رسانه‌اي غرب به نفع خود استفاده کنند و در گام بعدي با استفاده از ابزارهاي ارتباط چهره به چهره مانند حضور در مجامع بين المللي پيام‌هاي خود را به گوش افکار عمومي در سراسر دنيا برسانند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رسانه ، غرب ، ایران ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار