تامین تجهیزات از قبیل سلاح و مهمات ورزش تیراندازی از سوی فدراسیون این رشته ورزشی ایران لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مدیر كل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان این مطلب گفت:اگر تجهیرات خاص مورد نیاز این رشته ورزشی تامین شود قطعا ورزشكاران ایران ازجمله استان زنجان در مسابقات برون مرزی توان رقابت با حریفان قدر و مطرح را خواهند داشت.

رحمانی افزود: ورزش تیراندازی ایران در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیك ، خوب و توانمند ظاهر شده است و مطمئنا با توجه جدی به حداقل های ورزش تیراندازی كشور می توان به موفقیت های بیشتری در این میادین دست یافت.

وی ساخت و تجهیز سالن های ورزشی تیراندازی در استان های كشور را برای رشد و شكوفایی این رشته ورزشی لازم دانست وتصریح کرد: با توجه به شان و منزلت نظام اسلامی ورزش تیراندازی كشور باید به جایگاه اصلی و واقعی خود در سطح جهان دست پیدا كند.

مدیر كل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد:این هدف دور از دسترس نیست و می طلبد كه تمام دستگاهها به این رشته ورزشی كمك كنند تا جوانان شایسته ایران در راستای رسیدن به این مهم گام های بلند و جدی تری بردارند.

رحمانی ، استعدادیابی در این رشته ورزشی را مهم ارزیابی كرد و افزود: مخاطبان رشته تیراندازی بسیار زیاد هستند و می توان با برگزاری مسابقات تیراندازی خانوادگی بهترین ها را برای فعالیت در این رشته ورزشی شناسایی و جذب كرد.

وی خاطر نشان کرد: بر خلاف سایر ورزش ها ، عمر قهرمانی در این رشته ورزشی كوتاه نیست و باید از این فرصت در راستای تربیت ورزشكاران شایسته و توانمند برای افتخار آفرینی بیشتر استفاده كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.