طبيعي است هر كس ديگري هم كه باشد و نامي و جايي پيدا كند نان اين زحمتش را مي‌خواهد ولي صحبت سر زيادي چرب بودن اين نان است..

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران فوتبال اين دنبال توپ دويدن هيجاني با دنيايي از جذابيت حالا براي خودش يك مجموعه مالي و بانك پر پول جهاني شده است اين داد و ستدها و قراردادهاي نجومي، هيچ تاثيري از هيچ عامل خنثي كننده و باز دارنده نمي گيرند و به قولي بازار فوتبال ركود پذير نيست.
قضيه به فوتبال كشور بر نمي‌گردد فوتبال در سراسر جهان هنوز همان رشته وسوسه انگيز است كه مي‌تواند ره صد ساله را براي عده اي، چند ماهه بپيمايد.
كافي است نام بازيكني روي دهان تيم ها بيافتد آن وقت است كه همان بازيكن بايد از بين چندين پيشنهاتد چند صد ميليوني يكي را برگزيند.
اسطوره ها و ستاره ها به كنار، اما خيلي از همين مهره هاي مستيطيل سبز هنوز فقط روي زمين راه مي‌روند.
بماند كه گه گاه همين ستاره هاي ميلياردي هم بي خيال خوب بازي كردن مي شوند.
شايد به  گمان آنها تا وقتي كه نامت در گردونه اسم هاست، نيازي به جان كندن و تلاش كردن نيست.
همين ستاره ها ممكن است تا هفته ها پايشان به گلزني باز نشود ولي كافي است چند روزي از موعد پرداخت قراردادهايشان بگذرد آن وقت است كه خيلي راحت قهر مي‌كنند و مي‌روند و اين وسط تنها هواداراني خسته و منتظر بر روي سكوها باقي مي مانند كه نمي دانند با تيمي كه هر لحظه با يك حاشيه جديد دست و پنجه نرم مي كنند چه كنند.
اين قهر كردن ها گاهي با تهديد يك بازيكن ستاره داخلي انجام مي شود با بي انگيزه شدنش، با ترك تمريناتش با مصاحبه هايش در اين ميان اعتراض هاي بازيكنان خارجي شديدتر است.
آنها اغلب تاب بي پولي را نمي آورند و با كوچكترين بدقولي مالي، غيبشان مي زند.
از آن جايي كه تيم هاي ايراني نيز برخورد خاصي با آن ها ندارند، طبيعي است كه اين قهر كردن ها دامنه وسيع تري مي يابد و اين وسط، فقيط تيم ها هستند كه متضرر مي شوند.
حكايت فوتباليست هاي پولكي كه البته تنها به بخش كوچكي از ان ها معطوف مي شود داستاني است كه اغلب در تيم هاي بزرگ جريان دارد.
بيشتر تيم هاي كوچك با بي پولي ها كنار مي‌آيند و به عشق هوادارانشان با دست هاي خالي و پاهاي پرانگيزه مي جنگند اين خاصيت فوتبال حرفه اي است./با
برچسب ها: مالی ، نان ، رکود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار