ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با هوشیاری یک شهروند، کلاهبردار حرفه‌ای را که با جعل چک از مالکان خودرو‌های گران قیمت کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر کردند.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 ساری مبنی بر حضور افرادی کلاهبردار در یکی از واحدهای صنفی فروش اتومبیل‌های گران قیمت، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی مازندران با حضور به موقع در محل مورد نظر موفق به شناسایی و دستگیر یکی از متهمان به کلاهبرداری شدند.

بر پایه این گزارش متهم در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه پلیس اظهار داشت: یک دستگاه خودروی گران قیمت را با استفاده از یک فقره چک جعلی به ارزش 260 میلیون تومان با همکاری همدستش از فردی در یکی از استان‌های کشور کلاهبرداری و برای فروش به این واحد صنفی منتقل کرده‌اند.

با شناسایی مالباخته و در تحقیقات پلیسی انجام شده با وی عنوان داشت: قبل از فروش خودرو با اخذ چک رمزدار از طریق بانک استعلام شده که مشکلی از سوی بانک اعلام نشده، اما با مراجعه به بانک و ارائه چک متوجه شدم چک جعلی و از من کلاهبرداری شده است.

این گزارش حاکی از آن است که ماموران در ادامه تحقیقات با توجه به اظهارات مالباخته و اعترافات متهم به کلاهبرداری مبنی بر خرید و فروش خودروهای گران قیمت با استفاده از چک جعلی، خودروی مورد نظر توقیف و به مالک اصلی آن تحویل داده شد.

متهم به کلاهبرداری پس از اعتراف به دو فقره کلاهبرداری مشابه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد./ج1
برچسب ها: ساری ، کلاهبردار ، چک جعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.