رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح نشست دیروز این کمیسیون گفت: در این نشست معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کشور، گزارشی از عملکرد حوزه اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور ارائه داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، عبدالرضا عزیزی اظهار داشت: در نشست عصر  (سه‌شنبه ۱۶ آبان) کمیسیون اجتماعی مجلس، علیرضا افشار معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر کشور گزارشی از عملکرد این معاونت و اقدامات انجام شده ارائه داد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در این جلسه مقرر شد کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور در کمیته‌های کمیسیون اجتماعی مجلس فعال‌تر باشند تا طرح تحول اجتماعی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

وی با اشاره به حضور جرج مادریکوس، دبیر کل اتحادیه کارگران جهان در نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در این جلسه اتحادیه کارگران کشورهای مختلف نیز حضور داشتند و با فعالیت‌ها و عملکرد کمیسیون اجتماعی مجلس و مصوبات این کمیسیون در مورد کارگران آشنا شدند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه قرار بود در نشست امروز این کمیسیون وزرای کشور، نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور بیابند، گفت: به دلیل انصراف برخی نمایندگان از طرح سوالات خود و مشغله کاری برخی از وزرا مقرر شد، این سه وزیر در جلسات آتی کمیسیون اجتماعی حضور بیابند و به سوالات نمایندگان پاسخ دهند./س

برچسب ها: گزارش ، عملکرد ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.