مسابقات صحرانوردی بانوان قهرمانی کشور جمعه 19 آبان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی تختی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  مسابقات صحرانوردی بانوان که پیش از این قرار بود در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود با نظر مسئولان فدراسیون دوومیدانی تغییر مکان یافت و بانوان صحرانورد کشورمان صبح جمعه 19 آبان ماه در مجموعه ورزشی تختی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شایان ذکر است: 80 بانوی صحرانورد کشورمان در این دوره از مسابقات در بخش بزرگسالان مسافتی حدود 8 کیلومتر و در بخش جوانان حدود 6 کیلومتر را خواهند دوید.

 لازم به ذکر است: سال گذشته در بخش بزرگسالان لیلا ابراهیمی، از تهران، پروین فریدونی از مرکزی و زهرا علی اکبری از اردبیل به ترتیب مقام های اول تا سوم رابه خود اختصاص دادند همچنین دربخش تیمی استانهای تهران، مرکزی و قزوین درجایگاههای اول تاسوم ایستادند.

لازم به ذکر است: در رده سنی جوانان نیز پروین فریدونی و پریس عرب از مرکزی و ثریا کریم زاده از استان اصفهان بر سکوي قهرمانی قرار گرفتند و در بخش تیمی نیز همدان و فارس و مرکزی عنوان های برتر را به خود اختصاص دادند./ْآق
برچسب ها: صحرانورد ، ورزشگاه ، تختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار