اداره تبلیغات استان تهران برگزار می کند:

اجرای طرح تجهیز کتابخانه های شبستان در سراسر کشور

معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجرای طرح تجهیز کتابخانه های شبستان طی سال جاری به 2 هزار و 232 کتابخانه، کتاب ارسال می کند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به منظور تغذیه فکری مبلغین واحد امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، طی ماه جاری اقدام به توزیع کتاب های دینی با موضوعات مختلف دینی و اجتماعی ویژه روحانیون مستقر کرده است.

بر این اساس، اين طرح با هدف تغذیه فکری مبلغین در طول سال انجام می پذیرد، که این بار با توزیع 13 عنوان کتاب در بین 60 روحانی مستقر صورت گرفت. از جمله عناوین این کتاب ها می توان به چادرهای سرخ، مطاف عشق، حدیث صداقت، دوران طلایی، دست نیاز چشم امید، شیدایی و فانوس زائر اشاره کرد.

همچنین کتاب های فراتر از رویداد، روایت مقدس، سرزمین مقدس، اسوه حماسه، زیباتر از شقایق و مجمع ملکوتیان از جمله کتب اهدایی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی تهران به روحانیون مستقر است.

* علامه محمدتقی جعفری در کتابخانه های شبستان

همچنین، کتاب علامه محمدتقی جعفری از مجموعه کتاب های آشنایی با اندیشمندان معاصر ایران توسط دفتر تهیه و تالیف متون و نشریات معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی تهیه و در کتابخانه های شبستان سراسر کشور توزیع شد.

بنابراین گزارش، کتاب علامه محمدتقی جعفری به کوشش فرزانه بشر دوست تهیه و تدوین شده و توسط انتشارات امیرکبیر چاپ و منتشر شده است این کتاب به منظور تغذیه فکری روحانیون مستقر در قالب طرح تجهیز کتابخانه های شبستان تهیه و توزیع شده است./ز

برچسب ها: عشق ، حدیث ، صداقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار