زندگی در قلعه های بزرگ شاید آرزوی بسیاری از افراد باشد. البته برخی هستند که حاضرند برای رسیدن به این آروزی خود دست به هر کاری بزنند.

به گزارش گروه خواندنی های  باشگاه خبرنگاران، قلعه های زیادی را در انیمیشن های فانتزی دیده اید و شاید دوست داشته باشید تا در یکی از این قلعه ها زندگی کنید. این دقیقا همان چیزی است که "سیرافن ویلاران" به دنبال آن بود.

"سیرافن ویلاران" اسپانیای کسی است که علاقه بسیار زیادی به قلعه های فانتزی داشت ولی با توجه به اینکه یک کارمند ساده بود نمی توانست یکی از این قلعه را بخرد.



او در سال 1977 تصمیم گرفت تا یک قلعه باستانی برای خودش بسازد به همین علت در یکی از روستاهای شمال اسپانیا زمینی خرید و شروع به ساخت قلعه شخصی خود کرد.

نکته جالب در مورد این قلعه این است که هیچگونه نقشه خاصی ندارد و  تنها از روی انیمیشن ها و کتاب های قدیمی الگوهایی را برای ساخت این قلعه انتخاب کرد.

برای ساخت این قلعه او ابتدا شروع به جمع آوری سنگ های دایره ای شکل از کنار رودخانه های اسپانیا شد و خودش به تنهایی شروع به ساخت این قلعه کرد.



در سال 1998 و بعد از نزدیک به 20 سال تلاش او درگذشت و نتوانست کار قلعه را به پایان برساند اما این باعث نشد که این اثر هنری و دست ساز متروک بماند.

این قلعه نزدیک به یک ساختمان 5 طبقه اندازه دارد و کار ساخت آن را فرزندان "سیرافن" به پایان رساندند. این روزها این قلعه هم به خانه ییلاقی این افراد و همچنین به یک محل گردشگری تبدیل شده است.







برچسب ها: خواندنی ، قلعه ، باشگاه ، سخصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ivxblskl
۱۹:۵۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۱
20
آخرین اخبار