سند دار شدن 2 هزار واحد مسکونی روستایی چالدران، تحویل 100 واحد مسکن مهر در شوط و بهره مندی 6 روستای ارومیه از آب شرب بهداشتی اهم اخبار کوتاه امروز آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالدران از آغاز طرح صدور سند مالکیت به 2 هزار واحد مسکونی در 21 روستا خبر داد و افزود: سند دار کردن املاک روستایی با همکاری ثبت اسناد و املاک انجام می شود.

وحید شعبانی اظهار داشت: در این راستا امور فنی صدور سند نظیر نقشه برداری و تشکیل پرونده توسط این سازمان محقق و پیگیری صدور سند و تحویل آن به روستاییان از سوی بنیاد مسکن انجام می شود.

وی در ادامه به عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالدران از ابتدای سالجاری تاکنون در روستاها اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 170 واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقاوم سازی شده اند.

رئیس بنیاد مسکن چالدران در خاتمه به اجرای طرح سنددار نمودن اماکن شهری اشاره کرد و گفت: عملیات نقشه برداری صورت گرفته است و عملیات اجرایی در آینده نزدیک آغاز می شود.

تحویل 100واحد مسکن مهر در شوط به متقاضیان

فرماندار شوط درجلسه بررسی مسایل و مشکلات مسکن مهر این شهرستان تعامل ادارات خدمات رسان را بسترساز پیشرفت هرچه سریعتر مسکن مهر دانست و گفت: مسکن مهر در شهرستان شوط از ابتدای کار با مشکلات متعددی مواجه بود اما با مدیریت اصولی و تلاشهای صورت گرفته هم اکنون به مراحل پایانی کار خود رسیده و100 واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان شد.

طالبی اظهار داشت: با واگذاری این واحدها به متقاضیان، مالکان در طول 5 روز وقت دارند نسبت به اخذ امتیازات آب، برق و گاز واحدهای مسکونی اقدام و با توجه به رفع مشکلات پروژه 648 واحدی مهر با سرعت بیشتر عملیات ساخت و ساز ادامه یافته که متاسفانه فرصت زمانی زیادی را به دلیل مشکلات بانکی و ضعف پیمانکار از دست داده ایم.

برخوردار6 روستای بخش انزل ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی

بر اساس اعلام بخشداری انزل ارومیه روستاهای قولنجی، گل تپه، جبل کندی، امام کندی، سلطان آباد و ماکو کندی با پیگیریهای مجدانه بخشداری و اقدامات جدی آب و فاضلاب روستایی و بصورت متمرکز از طریق مجتمع حماملار و کهریز از آب شرب سالم برخوردار شدند.

در این راستا خط انتقال حماملار و کهریز به روستاهای گل تپه، جبل کندی، امام کندی، سلطان آباد و ماکو کندی بطول 12 کلیومتر و به روستای قولنجی به طول 5 کیلو متر لوله گذاری و خط انتقال اقدام شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.