در هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور عصر چهارشنبه شهرآورد زودهنگامی را بین دو تیم مازندرانی کاله جوان و آریا صنعت بابل‌کنار شاهد خواهیم بود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، هفته نخست مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور عصر چهارشنبه با هفت دیدار در شهرهای مختلف کار خود را آغاز می‌کند.

در گام نخست این رقابت‌ها شهرآورد زودهنگامی را بین دو تیم مازندرانی کاله جوان و آریا صنعت بابل‌کنار شاهد خواهیم بود.

کاله جوان مازندران که چندین دوره سابقه حضور در این رقابت‌ها را داشته و حتی یکی از مکان‌های برتر این دوره از رقاتب‌ها نیز از آن خود کرده است باید به دیدار آریا صنعت بابل‌کنار تیمی که تازه پا به عرصه لیگ دسته یک والیبال گذاشته است برود.

برای این دیدار که به دلیل برگزاری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال و رویارویی کاله مازندران مقابل شهرداری تبریز ساعت 18 در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل برگزار می‌شود احمد دامغانی‌نژاد ناظر فدراسیون است و عبدالوهاب سقلی و عباس قلیچ‌خانی کار قضاوت و داوری را برعهده دارند.

مسئولان باشگاه کاله مازندران که امسال قصد نداشتند در لیگ دسته یک کشور تیمداری کنند و بیشتر به انجام امور برای ساخت سالن 8 هزار نفری بپردازند در روزهای پایانی فرصت باقی‌مانده برای اعلام حضور در لیگ دسته یک کشور نظر خود را تغییر داده و کاله جوان را با ترکیبی کاملا بومی راهی مسابقات کردند.

از نکات قابل توجه این دیدار رویارویی دو مربی آملی در این دیدار است، حسین کاظمی سرمربی جوان و جویای نام که فصل گذشته نیز کار هدایت کاله جوان را برعهده داشت باید فردا مقابل افشین اولیایی قرار بگیرد که چندین سال در ترکیب اصلی تیم ملی والیبال کشورمان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حضور داشت.

 در دور جدید رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال کشورمان 14 تیم گازتهران، سفیر قم، نماینده زاهدان، طلایی‌پوشان ورامین، ایرانیان، پیشگامان شفق، کاله جوان، آریا صنعت بابل‌کنار، مقاومت تبریز، 15 خرداد پیشوا، دلیران بوشهر، عقاب، مناطق نفت‌خیز جنوب و گواشیر کرمان حضور دارند./ج1

برچسب ها: ساری ، کاله ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.