سرمربی تیم والیبال میزان مشهد اظهار داشت: بازیکنان تیم ما به این باور رسیده اند که می توانند موفق باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جبار قوچان نژاد پس از پیروزی تیم والیبال میزان مشهد در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور مقابل پیکان تهران که روز یکشنبه 14 آبان ماه در تهران برگزار شد، اظهار داشت: بازی سنگینی را مقابل تیم صاحب نام و پرمهره پیکان تهران پیش بینی می کردیم.

وی افزود: تمرینات خوبی را بر اساس تجزیه و تحلیل بازی های تیم پیکان پشت سر گذاشتیم اما بیشتر از بازیکنان خواسته شد تا باور داشته باشند که می توانند پیروز شوند و باید ثابت کنند که پیروزی در مقابل نماینده ارومیه اتفاقی نبود.

قوچان نژاد ادامه داد: با همدلی و اتحاد بازیکنان در یک بازی منطقی و کم اشتباه توانستیم با نتیجه 3 بر 2 تیم پیکان تهران را شکست دهیم.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد عنوان کرد: بازیکنان از همان ابتدای ست اول، بازی را اداره کردند اما در لحظات پایانی اسیر تجربه بازیکنان پیکان شدند و با اختلاف ناچیز این ست را 25 بر 23 واگذار کردند.

سرمربی تیم والیبال میزان اظهار داشت: ست دوم و سوم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در ست چهارم با وجود اینکه 19 بر 15 از تیم حریف پیش بودیم، بازیکان با خیال تمام شدن کار تیم حریف را دست کم گرفتند و بازی به ست پنجم کشید.

وی ادامه داد: در ست پنجم بازیکنان با همت و تلاش زیاد نتیجه را به سود خود به پایان رساندند و به یک پیروزی شیرین در خانه حریف دست یافتیم.

قوچان نژاد در مورد بازی بعدی تیمش گفت: با روحیه ای که از برد در مقابل پیکان تهران کسب کردیم روز چهارشنبه 17 آبان ماه میزبان تیم پرمهره متین ورامین خواهیم بود.

گفتنی است تیم والیبال میزان مشهد با 8 امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر قرار دارد و کاله آمل با 12 امتیاز و پیشگامان کویر یزد با 11 امتیاز بالاتر از این تیم در رده های اول و دوم قرار گرفته اند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.