رئيس جمهور گفت : انقلاب اسلامي درباره جايگزيني نظم موجود در بين سياستمداران و انديشمندان طرح ها و نظريه هاي مثبت و سازنده اي دارد و در اجلاس بالي با اين ديدگاه هاي روشن شركت خواهد كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد صبح امروز (چهارشنبه ) پيش از عزيمت به اندونزي براي شركت در اجلاس "دموكراسي بالي" در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار داشت: مجمع دموكراسي بالي به منظور همفكري، مشورت و ساختن آينده بهتر در جهان توسط كشور اندونزي پايه‌گذاري شد و مهمترين دليل ايجاد آن اين بود كه دموكراسي موجود در عالم پاسخگوي نيازهاي جامعه بشري نبوده و با فرهنگ بسياري از ملت‌ها و دولت ‌ها در مغايرت است.
 
رئيس‌جمهور ادامه داد: براساس اين ايده بايد هر قاره‌اي با ويژگي‌هاي فرهنگي و انساني خود مدل‌هاي اعمال حكومت را براي خود تعيين كنند.
 
احمدي‌نژاد با بيان اينكه علت اصلي حضور در اين اجلاس موضوع نظم آينده جهان است كه امروز به بحث اول و اصلي در دنيا تبديل شده است، تصريح كرد: نظامي كه امروز در جهان حاكم است به بن‌بست رسيده و موضوع جايگزيني نظم موجود در بين سياستمداران، انديشمندان و صاحبنظران مطرح است و از آنجايي كه انقلاب اسلامي در اين خصوص طرح‌ها و نظريه‌هاي بسيار مثبت و سازنده اي را دارد در اين اجلاس شركت مي‌كنيم تا ديدگاه‌هاي روشن ملت ايران را مطرح كنيم.
 
رئيس‌جمهور خاطر نشان كرد: در حاشيه اين اجلاس نيز با برخي از سران شركت‌كننده ديدار داشته و در خصوص روابط دوجانبه و مسائل و موضوعات بين‌المللي گفتگو و مذاكره خواهيم كرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار