مدیر اجرایی همایش مديريت انتخاب، مبانی موفقیت گفت: کرج روز دو شنبه 22 آبان ماه جاری میزبان مدیر ارشد یاهو می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد صالح منصور زعیم ضمن اعلام این خبر افزود: همایش فوق روز 22 آبانماه جاری در سالن همایش نظام مهندسی کشاورزی کرج برگزار می شود.

وی گفت: در اين همايش مسئولان استانی و مسئولان شهرستان های استان، مدیران سازمان ها و ادارات دولتی، مدیران بخش خصوصی، اساتید دانشگاه، دانشجویان و علاقه مندان در حوزه مدیریت حضور دارند. این مسئول در تشریح موضوع همايش مديريت انتخاب، مبانی موفقیت عنوان کرد: این همایش توسط محمد رضا شعبانعلی، کارشناس ارشد MBA از دانشگاه صنعتی شریف، یحیی علوی دکترای DBA از دانشگاه تگزاس، سعید وفایی عضو انجمن NLP آمریکا برگزار می شود.

منصورزعیم ادامه داد: همایش مديريت انتخاب، مبانی موفقیت در سه بخش توسط سخنرانان اجرایی می شود.

وی با اشاره به حضور مدیر ارشد یاهو در خاورمیانه و افریقا اظهارداشت: از ویژه گی های بارز این همایش حضور مدیر ارشد یاهو است. منصور زعیم خاطرنشان کرد: دکتر علوی با دارا بودن مدرک دكتراي مديريت و بازرگاني از دانشگاه ايالتي هيوستن تگزاس، سخنران و مشاور شركت‌هاي بزرگ بين‌المللي و داخلي در امر بازاريابي و فروش، جوانترين مدير ارشد شركت ياهو (Yahoo!) در بخش بازاريابي و فروش در منطقه خاورميانه و آفريقا می باشد.

مدیر اجرایی همایش مديريت انتخاب، مبانی موفقیت بیان کرد: دکتر علوی همچنین موفق به ثبت مقالات متعدد در زمينه بازاريابي و فروش در مجلات معتبر بين‌المللي است ضمن آنکه عضو سخنرانان حرفه‌اي انگلستان نیز می باشد.

منصور زعیم ، هدف از برگزاري اين همايش را آشنایی مدیران و افراد با اهمیت بحث انتخاب و تصمیم گیری و رفع مشكلات ناشی از آن در زندگی ذکر و عنوان کرد: از جمله مباحثی که در این همایش دنبال می شود، کار، تجارت و راهکارهای انتخاب صحیح و تاثیر گذار در این خصوص و در نهایت رسیدن به موفقیت ها وایده آل ها می باشد. وي با ارزیابی مثبت از سطح برگزاری همایش های پیشین گروه همایش فردا اظهارداشت: توانمندسازی مدیران و ارتقا و تعالی سازمان از مهمترین اهدافی است که توسط این گروه دنبال می شود ضمن آنکه اين برنامه فرصت مناسبی برای مدیران استان البرز برای بهره گیری از تجربه اساتید برجسته مدیریت می باشد.

منصورزعیم اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسئولان استان به ویژه اداره آموزش شهرداری کرج که همواره از برگزاری اینگونه فعالیت های علمی و فرهنگی استقبال کرده اند ، اساتید با تجربه و برجسته کشور را به شهر کرج دعوت و شاهد ارتقای کیفیت مدیریتی در این استان باشیم.

گفتنی است: همايش " مديريت انتخاب، مبانی موفقیت " روز 22 آبانماه جاری در سالن همایش نظام مهندسی کشاورزی کرج برگزار خواهد شد. شایان ذکر است، شرکت در این همایش برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.hamayeshfarda.ir مراجعه و از همین طریق ثبت نام فرمایند./ز

برچسب ها: البرز ، مدیران ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار