سخنگوي کميسيون فرهنگي مجلس از ادامه بررسي طرح اداره سازمان صدا و سيما و تصويب مواد مربوط به منابع مالي اين سازمان در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) اين کميسيون خبر داد.

حجت‌الاسلام سيدعلي طاهري نماينده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کميسيون فرهنگي گفت: در جلسه امروز و در ادامه بررسي طرح خط مشي و اداره صدا و سيما و نظارت بر آن، مواد 18، 19 و 20 اين طرح که مربوط به منابع مالي اين سازمان بوده و در جلسات پيشين اين کميسيون مراعا مانده بود، مطرح و بررسي شد.

وي در ادامه افزود: مواد مربوط به فصل سوم در خصوص منابع مالي سازمان صدا و سيما به دليل اختلاف نظر ميان اين سازمان با مرکز پژوهشهاي مجلس، ديوان محاسبات و کارگروه رسانه و هنر مراعا مانده بود كه نظرات پس از برگزاري جلسات مکرر در اين کارگروه جمع‌بندي و در کميسيون مطرح شد که پس از بررسي به تصويب اعضا رسيد.

سخنگوي کميسيون فرهنگي مجلس ادامه داد: همچنين در جلسه امروز،  گزارشي توسط مسئولين موسسه ولاء‌منتظر مستقر در قم که از سال 80 فعاليتهاي رسمي خود را در حوزه برگزاري همايش‌ها، تربيت مديران فرهنگي، برنامه‌هاي آموزشي و پژوهشي و توليد محصولات فرهنگي آغاز کرده به کميسيون ارائه و چشم‌انداز آينده اين موسسه نيز تبيين شد.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار