تعداد افراد فقير نيازمند به دريافت کمک هاي مالي در ايتاليا در مقايسه با سال 2011 ميلادي سيصد هزار نفر افزايش يافته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري آسکا ؛ تعداد افراد نيازمند فقير در ايتاليا به سه ميليون و ششصد و هشتاد و شش هزار و نهصد و چهل و دو نفر رسيده است که در مقايسه با پارسال، سيصد هزار نفر به تعداد آنها افزوده شده است.

 در دوسال اخير نهصد و بيست وسه هزار و پانصد و شصت و سه نفر به تعداد افراد نيازمند به دريافت کمک هاي مالي در ايتاليا افزوده شده بطوريکه تعداد اين افراد از سال 2010 تا ماه جولاي 2011 به سه ميليون و سيصد و هشتاد هزار و دويست و بيست نفر رسيده است. در همه مناطق ايتاليا از شمال تا جنوب بر تعداد افراد نيازمند فقير افزوده شده است.

بر همين اساس، تعداد ششصد و پنجاه و سه هزار نفر از کودکان ايتاليايي در فقر مطلق بسر مي برند. يک ميليون و هشتصد و هفتاد و شش هزار نفر از کودکان ايتاليايي نيز در فقر نسبي بسر مي برند که در مقايسه با سال 2009  حدود صد و بيست هزار نفر به تعداد آنها افزوده شده است.
بيش از نيمي از کودکان در شرايط فقر نسبي بسر مي برند،‌ در جنوب زندگي کرده و حدود يک دوم از آنها در جزيره سيسيل و پنج مميز يک دهم درصد از آنها در مرکز و هفت درصد نيز در شمال ايتاليا زندگي مي کنند.

در همين زمينه، کورادو پاسرا وزير توسعه اقتصادي ايتاليا گفت افزايش فقر در ايتاليا مشکل بزرگي است که نبايد آن را کم اهميت جلوه داد.
برچسب ها: فقیر ، ایتالیا ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار