"راستش را بگو "با پرداخت و بررسی بزرگترین آسیب های انسانی اثری 100درصد دینی و مذهبی است.

امیر حسین مدرس، بازیگر نقش حمید حسامی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص مجموعه "راستش را بگو "افزود: "راستش را بگو" در مورد یکی از بزرگترین آسیب های انسانی صحبت می کند.
وی افزود: "راستش را بگو " یک اثری جدی و با مفهومی خاص، به دور از هرگونه حاشیه ای ساخته شده است.
مدرس با اشاره به نقش خود، اظهار داشت: حمید حسامی به عنوان یک دانشجو و رئیس انجمن صنفی دانشجویان دانشگاه خود، شخصیتی خود خواه و فرصت طلب است.
وی در خصوص جنبه های مذهبی مجموعه "راستش را بگو"، ابراز داشت: حمید حسامی در خانواده ای با خصوصیات فرصت طلبی و خود خواه بزرگ شده که به دلیل جنبه های دینی و مذهبی کار در قسمتهایی از مجموعه، مخاطبان شاهد دگرگونی اش خواهند بود.
این بازیگر ادامه داد: "راستش را بگو" اثری صد درصد دینی و عرفانی است که بعد از قسمتهای آغازین بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد.
مدرس با اشاره به حضور كمرنگش  در مجموعه های روتین؛ گفت: کمی در قبول فیلمنامه هایی که بسیار به دست من می رسد، حساس هستم چون باید با مؤلفه های ذهنی من جور باشند.
این بازیگر با اشاره به فیلمنامه قوی این مجموعه اظهار داشت: کارگردان این مجموعه از دوستان بسیار خوب من است و به دنبال آن فیلمنامه قوی راستش را بگو از دلایل حضور من در این اثر بود.

*آلبوم جدید برای ماه محرم ندارم

مدرس در خصوص آلبوم های جدید خود گفت: آخرین آلبوم من با نام آژنگ چند ماه پیش به بازار آمد و در حال حاضر بر روی انتخاب چند شعر جدید برای آلبوم جدیدم مشغول فعالیت هستم.
وی در خصوص آلبومی ویژه ماه محرم تصریح کرد: برای ماه محرم 91 همان آلبوم خورشید توزیع خواهد شد و کار جدیدی ندارم./ص
برچسب ها: امیر حسین ، فیلم ، برنامه ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار