ساخت سري جديد "خنده بازار" به پيشنهاد مديران شبكه براي دهه فجر و عيد نوروز آذرماه شروع مي شود.

شهاب عباسي، كارگردان طنز "خنده بازار" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ؛ در پي انتشار خبري مبني بر نابود كردن "خنده بازار" توسط عده اي با ايجاد حاشيه گفت: من شخصاً  شاهد چنين مسئله اي نبودم و احساسم بر اين است كه بسيار خوب جلو آمديم. هر چند سري قبل "خنده بازار" بدليل پخش نامنظم كنداكتور، ديده نشد ولي هيچ تعهدي در كار نبوده و به هر حال هر كار و اثر پرمخاطب، حاشيه هايي هم به دنبال خواهد داشت.
وي در خصوص  پخش سري "خنده بازار " در ايام عيد قربان تا غدير، گفت: آيتم هاي پخش شده در اين ايام ادامه‌ي قسمت هاي قبلي "خنده بازار" در ايام ماه رمضان بود كه به دليل اينكه منابع اطلاعاتي ما به روز است و تازگي خود را از دست داد.
عباسي در خصوص ساخت سري جديد "خنده بازار"، اظهار داشت: مديران شبكه در صدد هستند كه سري جديد "خنده بازار" براي دهه فجر و عيد نوروز با همان قدرت به روي آنتن برود كه از اواخر آذر توليد سري جديد آن را آغاز خواهيم كرد.
وي عنوان كرد: مثل دفعات گذشته آيتم هاي جديدي خواهيم داشت ولي هنوز كاملا قطعي نشده و تا 1 ما ه آينده مشخص خواهد شد.
وي در خصوص استفاده از چهره هاي جديد در سري تازه "خنده بازار" اظهار داشت: ما هميشه بدنبال چهره هاي مستعد و جوان هستيم و قصد اضافه كردن افراد جديد به سري جديد "خنده بازار " را داريم، هر چند خيلي سخت است كه جوانان پا به پاي هنرمندان "خنده بازار " باشند ولي در اين مجموعه به روي افراد با لياقت و استعدادهاي جوان باز است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار