معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از بهره برداری خیابان 17 شهریور و میدان امام حسین(ع) خبر داد و گفت : این پیاده رو در ایام محرم میزبان هیئت های عزاداری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌محمد هادی ایازی در نشست خبری امروز خود به مناسبت افتتاح نمایشگاه عطر سیب گفت:‌ ما در شهر تهران مکانی برای برگزاری مراسم آیینی نداشتیم و با اجرای پیاده روی 17 شهریور و ساماندهی میدان امام حسین(ع) امکان برگزاری با شکوه مراسم آیینی برای شهروندان تهران فراهم شد.
وی افزود: امسال در سطح شهر تهران به واسطه پیاده رو 17 شهریور برنامه های فرهنگی به صورت مناسب و گسترده اجرا خواهد شد و ما تجمع عزاداران را همچون مردم غیور زنجان در ایام محرم خواهیم داشت.
معاون شهردار تهران با اشاره به بخش های مختلف نمایشگاه عطر سیب اظهار کرد: بن کارتی در اختیار هیئت های مذهبی قرار گرفته که می توانند با مراجعه به غرف مختلف این نمایشگاه که در بوستان ولایت واقع است اغلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.
وی ادامه داد: همچنین امسال مجموعه سازمان میادین میوه و تره بار گوشت، مرغ، سیب زمینی و پیاز مورد نیاز هیئت های مذهبی را با قیمت و کیفیت مناسب عرضه خواهد کرد.
وی افزود: فروشگاه شهروند هم برنج و حبوبات مورد نیاز هیئت ها را با 15 تا 30 درصد پایین تر عرضه خواهد کرد.
ایازی با اشاره به پیش بینی حضور گسترده هیئت های مذهبی در نمایشگاه عطر سیب بیان کرد: امروز 462 هیئت برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به این نمایشگاه مراجعه کرده اند که پیش بینی می شود تا پایان روز نمایشگاه که مصادف با آخرین روز ماه ذی الحجه است اسباب رضایت 16 هزار هیئت مذهبی فراهم شود.
وی در مورد سوال یکی از خبرنگاران در مورد پروژه های شهرداری تهران گفت: تمامی پروژه های شهرداری تهران دارای زمان بندی هستند و پیش بینی می شود بخش قابل توجهی از پروژه ها امسال به بهره برداری برسد .
وی همچنین از افتتاح پروژه بزرگراه امام علی در روز میلاد حضرت علی(ع) مصادف با 13 رجب خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران همچنین درمورد پروژه بزرگراه دو طبقه صدر و نگرانی شهروندان از لحاظ ایمنی آن اظهار کرد به شهروندان حق می دهیم که نگران باشند چرا که در این مسیر پروژه های عمرانی در حال انجام است و روزانه هزاران خودرو و عابر درآن تردد دارند اما جای نگرانی جدی نیست و به جز یک مورد اتفاق شاهد حادثه جدی نبودیم./ف
برچسب ها: میدان ، امام حسین ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار