قطار لیگ برتر به خاطر بازی تیم ملی با ازبکستان در ایستگاه چهاردهم متوقف شد و تیم های لیگ برتر برای حضوری موفق تر در ادامه بازیهای لیگ برتر، قرار است اردوی آماده سازی در داخل یا خارج کشور برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اکثر تیم های لیگ برتر در تعطیلات در کشور ترکیه اردو می زند اما در حال حاضر به خاطر افزایش نرخ ارز بیشتر اردوها در داخل کشور برگزار می شود.
 
در ادامه این گزارش بر اردوی تیم ها در تعطیلات لیگ برتر خواهیم داشت.

*سرخابی ها از تهران تکان نمی خورند

استقلال: تیم فوتبال استقلال تا پایان هفته چهاردهم با یک بازی کمتر و کسب 25 امتیاز در صدر جدول قرار دارد آبی پوشان به دلیل مشکلات مالی اردوی خارجی نخواهند داشت اما احتمال دارد این تیم در کیش یا گردان کرج اردو بزند آبی پوشان  برای حضور مقتدرانه درا دامه بازیهاي لیگ برتر قرار است  بازی تدارکاتی با ذوب آهن و فجر شهید سپاسی برگزار کنند.


پرسپوليس: سرخپوشان با پیروزی پر گل شش بر صفر مقابل پیکان با شرایط روحی بالا به تعطیلات لیگ برتر رفتند آنها از یک شنبه تمریناتشان در زمین درفشی فر بدون حضور  ملی پوشان شروع کردند ابتدا قرار بود هک سرخپوشان در دوبی یا کیش اردو بزنند اما به دلیل نبود بازیکنان  ملی پوش این اردوها لغو شد و پرسپولیس  ها قرار است دو بازی تدارکاتی مقابل نفت تهران و لیگ یک به ترتیب در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام دهند.

تراکتور سازی: این تیم تبریزی که تا پایان هفته چهاردهم با 24 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد یکی از مدعیان کسب قهرمانی در لیگ دوازدهم  است اگر مسئولان  تراکتور سازی بودجه لازمه را تاسیس کنند این تیم تبریزی  از روز سه شنبه 16 آبان ماه به مدت 3 روز درآنتالیا  ترکیه اردو  می زند و تونی اوایریرا سرمربی تراکتور سازی هم قرار است در ترکیه به تیم بپیوندند همچنین این تیم تبریزی بعد از بازگشت از ترکیه  به مدت 2 روز در سرعین اردبیل اردو به پا می کنند. 


شایان ذکر است: تیم فوتبال تراکتور سازی با صلاحدید کادر فنی قرار است سه بازی تدارکاتی با تیم های فوتبال شهرداری  تبریز، ماشین سازی تبریز و فولاد گستر تبریز برگزار کنند.

سپاهان اصفهان: زرد پوشان اصفهانی  که بیشتر اردوهایشان را درخارج از کشور برگزار می کردند در این مدت 20 روزه تعطیلات لیگ برتر به خاطر افزایش  دلار و دو برابر شدن هزینه مسافرت خارجی قرار  است در اصفهان بمانند  و اردوی برون مرزی این تیم اصفهانی در نیم فصل برگزار خواهد شد.
 سپاهانی ها  با صلاحدید کرانچار سرمربی شان قرار است که دو بازی تدارکاتی با تیم امید شان و ذوب آهن به ترتیب در روزهای  19.22 آبان ماه برگزار کنند.

ملوان بندر انزلی:  پدیده لیگ برتر تا پایان هفته  چهاردهم  با یک بازی بیشتر و هم امتیاز با استقلال با 25 امتیاز  در رده دوم جدول قرار دارد ملوانی ها بعد ازچند روز استراحت از بعد از ظهر یکشنبه تمریناتشان زیر نظر احمد زاده شروع کردند انزلی چی ها اردویی به خارج از کشور نخواهند داشتو در همان شهرستان آماده بازی در هفته پانزدهم مقابل پیکان خواهند شد بازی های تدارکاتی این تیم هم هنوز از سوی کادر فنی مشخص نشده است.

گفتنی است: این احتمال هم وجود دارد که آنها به یک اردوی برون شهری در بندر عباس داشته باشند. 


فجر شهید سپاسی: فجری ها تا پایان هفته چهاردهم  نتایج  خوبی گرفتند و با 24 امتیاز  در رده پنجم جدول  قرار دارند.
 شاگردان یاوری  از امروز تمریناتشان را شروع می کنند و از روز چهارشنبه 17 آبان ماه اردویی در تهران خواهند داشت  همچنین فجری ها در بازی تدارکاتی با تیم های گهر درود  استقلال به ترتیب در روزهای 18.21 آبان ماه انجام می دهند.


نفت تهران: بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته و بضاعت مالی تیم فوتبال نفت تهران در لیگ دوازدهم یک اردوی خارجی توسط مسئولان نفت برای تیمشان در نظر گرفتند به گفته مسولان نفت در کشور اردویی کرواسی اولین وآخرین اردوی خارجی تیم فوتبال نفت تهران بودکه در تعطیلات قبلی لیگ برتر صورت گرفت اردوی کرواسی حاشیه های هم برای تیم نفت به وجود آورد چرا که این تیم جزو معدود ترین تیم های بود که اردویی در خارج از کشور  برگزار کرد.

شایان ذکر است:  شاگردان ابراهیم زاده قرار است روز پنج شنبه 18 آبان ماه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال  ذوب آهن بروند.


فولاد خوزستان: فولادی ها فراز و نشیب زیادی در لیگ دوازدهم دارند آنها تا پایان هفته چهاردهم با 20 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند، تیم فرکی بعد از چند روز استراحت تمریناتش را از امروز در زمین اختصاصی اش شروع می کند و فولادی ها هم جزو تیم هایی هستند که اردوی خارجی یا داخلی دارند و در همان شهر اهواز خودشان را آماده مسابقات لیگ دوازدهم می کنند.


گفتنی است، فولادی ها با سلاحدید فرکی سرمربی شان قرار است دو بازی تدارکاتی در روزهای پنجشنبه و دوشنبه 18 و 22 آبان ماه با دو تیم لیگ که نامشان هنوز مشخص نیست برگزار کنند.

صبای قم: صبایی ها بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط مسئولان و کادر فنی قرار بود که در کیش اردو بزنند اما به خاطر بازسازی و تعمیر هتل محل تعیین شده در کیش این اردو لغو و کردان کرج به عنوان اردوی صبایی ها تعیین شد.
لازم به ذکر است، شاگردان مرفاوی در یک دیدار تدارکاتی سه شنبه 16 آبان ماه به مصاف ذوب آهن در کردان مرج می روند و یکشنبه 21 آبان ماه هم با یک تیم لیگ برتری بازی تدارکاتی انجام می دهند.


مس کرمان: مسی ها قرار بود یک اردوی خارج از کرمان برگزار کنند اما بنا به دلایلی این اردو لغو شد این چندمین بار در طول 114 هفته لیگ برتر است که اردوی کرمانی ها توسط مسئولان لغو می شود و این امر باعث شد که قاسمپور عدم برگزاری اردو مسی ها را تقصیر افرادی از هیئت مدیره بداند که نمی خواهند این تیم کرمانی نتیجه بگیرد.


داماش گیلان: داماشی ها با تغییر و تحولات در کادر فنی شان و انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی تا پایان هفته چهاردهم با 16 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند این تیم گیلانی یک اردوی 5 روزه در کیش برگزار کرده و قرار است یک یا دو بازی تدارکاتی هم مقابل تیم های لیگ برتری انجام دهد درخشان مدعی شده که تیمش مشکل بدنی دارد و باید دید در این اردو این مشکل برطرف می شود یا همچنان ادامه دارد.


ذوب آهن اصفهان: ذوبی ها با حضور فرهاد کاظمی تا پایان هفته چهاردهم هنوز نتوانستند خودشان را از تیم های قعر جدول جدا کنند و با 12 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفتند ذوبی ها از روز شنبه 13 آبان ماه در هتل پردیس کرج به اردو به پا کردند این تیم اصفهانی قرار است در یک بازی تدارکاتی فردا به مصاف صبای قم برود پنجشنبه 18 آبان ماه هم با نفت تهران یک دیدار تدارکاتی خواهند داشت و استقلال سومین حریف تدارکاتی آنهاست که روز یکشنبه 21 مهرماه مقابلش بازی خواهند کرد آنها یک بازی تدارکاتی هم با همشهری شان سپاهان اصفهان دارند.


استیل آذین گهر لرستان: گهری ها امیدوارند با حضور مایلی کهن سرمربی جدیدشام بتوانند از قعر جدول رده بندی جدا شوند و دو، سه پله ای در جدول صعود کنند.
این تیم لرستانی برای آمادگی بیشتر ابتدا قرار بود اردوی در کیش برگزار کند که به علت پیگیری در جذب بازیکنان جدید این اردو لغو شد و مسئولان این تیم ترجیح دادند از دیروز به مدت 7 روز در منطقه ییلاقی کردان کرج اردو بزنند آنها یک بازی تدارکاتی با فجر شهید سپاسی شیراز خواهند داشت.


سایپا البرز: تمرینات سایپا از امروز زیر نظر مجتبی تقوی سرمربی تیم  آغاز شده است آنها هم در تعطیلات لیگ اردوی خارج از کشور نخواهند داشت طبق  برنامه ریزی صورت گرفته توسط مسئولان  سایپا قرار است این تیم یک بازی  تدارکاتی در روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده با پیکان تهران داشته باشد.


 آلومینیوم هرمزگان: تیم قعر نشین لیگ برتر این روزها شرایط خوبی در لیگ ندارد و در حال حاضر مسئولان این تیم  از اکبر میثاقیان سرمربی شان حمایت می کنند شاگردان میثاقیان بعد از چند روز استراحت از امروز تمریناتشان  را در زمین اختصاصی باشگاه آغاز کردند این تیم هرمزگانی هم به مانند خیلی از تیم های اردوی خارجی ندارد ودر بندر عباس آماده ادامه بازیهای لیگ خواهد شد. 


شایان ذکر است: به گفته مسئولان  چند تیم لیگ برتری  قرار است اردوهایشان را در بندر عباس برگزر کنند که آلومینومی ها می خواهند با آنها دیدار تدارکاتی انجام دهند.

صنعت نفت آبادان:  این تیم آبادانی به مدت چهار روز در استراحت به سرمی برد از امروز تمریناتش را در زمین پیروز آبادان شروع می کنند.

اين گزارش حاکي است، به احتمال زیاد تیم صنعت نفت برای برپایی اردویی یک هفته ای به گردان کرج اعزام می شوند و که هنوز تاریخ برگزاری این اردو مشخص نشده است.


گفتنی است: تیم های فوتبال راه آهن شهر ری و پیکان تهران محل اردوهایشان را هنوز مشخص نکردند اما به احتمال زیاد در خارج از کشور اردوی نخواهند داشت./آق

گزارش از مريم طايفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار