ماموران انتظامي شهرستان كميجان استان مركزي فردي را كه از طريق عابر بانك اقدام به كلاهبرداري كرده بود ، شناسايي و دستگير كردند .

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران فرمانده انتظامي شهرستان كميجان گفت:پيرو شكايت خانمي مبني بر اينکه به صورت تلفني و با كارت عابر بانك از طريق انتقال وجه از دستگاه خودپرداز مبلغ 120 ميليون ريال از وي كلاهبرداري شده است موضوع در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.
 
سرهنگ رحيمي عنوان داشت:شاكيه كه يك دندانپزشك مي باشد در اظهارات خود گفت:فردي در تماس تلفني با وي خود را كارمند بهزيستي معرفي و اعلام داشته كه 7 نفر از مددجويان بهزيستي را جهت معالجات دندانپزشكي به مطب وي معرفي مي كند که در اين رابطه توافق مي شود مبلغ 420 ميليون ريال به حسابش واريز كند .وي افزود: باتوجه به اظهارات شاكيه مشخص شد وي با درخواست تماس گيرنده منشي خود را به باجه خود پرداز يكي از بانكها فرستاده كه متهم تلفني و با شگرد هاي خاص منشي خانم دندانپزشک را فريب داده و در نتيجه مبلغ 120 ميليون ريال از حساب وي منتقل كرده است .
 
فرمانده انتظامي شهرستان كميجان اظهار داشت:با اقدامات فني و اطلاعات ماموران و رد يابي تلفنهاي تماس متهم، سرانجام وي كه به اتهام حمل مواد مخدر در زندان كرج بود شناسايي و به پليس آگاهي شهرستان كميجان منتقل شد .
 
سرهنگ رحيمي در خاتمه گفت:در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد متهم با همكاري شخص ديگري در داخل زندان و همسر خود در خارج از زندان اقدام به كلاهبرداري كرده است كه متهمان ديگر نيز دستگير و در بازجويي هايي صورت گرفته به بزه ارتكابي خود اعتراف كردند .
برچسب ها: کلاهبرداری ، عابر ، بانک ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار